بورس۲۴
1401/05/05
22:25
چرا مجمع حبندر دوباره به تنفس خورد؟

توضیحات مدیر عامل خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر به بورس ۲۴، را بخوانید بورس ۲۴ - آی هان رهبر سعادت گفت: با توجه به وجود بروکراسی های اداری خارج از کنترل، مستندات افزایش سرمایه در مرجع ثبت شرکت ها، به ثبت نرسید و همین موضوع باعث شد، تا...

چرا مجمع حبندر دوباره به تنفس خورد؟

بورس۲۴ : آی هان رهبر سعادت گفت: با توجه به وجود بروکراسی های اداری خارج از کنترل، مستندات افزایش سرمایه در مرجع ثبت شرکت ها، به ثبت نرسید و همین موضوع باعث شد تا در مجمع حبندر اعلام تنفس شود.


مدیر عامل خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر امروز چهارشنبه (۵ مرداد) با اشاره به تنفس دوباره مجمع حبندر به خبرنگار بورس۲۴ اظهار داشت: در سری اول شرکت نتوانست مستندات مرتبط به افزایش سرمایه را در موعد مقرر به ثبت برساند و در تنفس دوم نیز، پروسه اداری و البته اعمال سلیقه ای برخی روندها، مستندات دیروز سه شنبه به ثبت رسید که به دلیل اتلاف وقت و دیرثبت شدن، مورد قبول کارشناسان واقع نشده است؛ از این رو باید مدت زمانی را در تنفس گذراند.


وی به بسته بودن درها برای مذاکره در جهت شفاف سازی و کاهش پروسه اداری گفت: این شیوه مقرراتی و تشریفات ادارای، خارج از کنترل بوده به طوری که از دست رفتن زمان و ایجاد هزینه را به همراه دارد.


رهبر سعادت در پایان گفت: مقرر شده تا جلسه بعدی مجمع حبندر، ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ در تهران،خیابان خالد اسلامبولی (وزراء سابق)، پلاک ۸۴ - سالن اجتماعات شرکت تایدواترخاورمیانه برگزار شود.

انتهای خبر

0
0