آکادمی هلاکوئی
1401/04/12
19:50
کتی وود از شرکت ARK Invest می‌گوید که کریپتو در درازمدت کار می‌کند

بنیانگذار ARK Invest، کتی وود (Cathie Wood)، خوشبین…

بنیانگذار ARK Invest، کتی وود (Cathie Wood)، خوشبین است که ارزهای دیجیتال در میان ترس از سقوط سیستماتیک این صنعت، رشد خواهند کرد.


در قسمت جدید پادکست In the Know، وود می‌گوید که بازار دارایی های دیجیتال در حال حاضر در وضعیت بهتری نسبت به چند هفته پیش قرار دارد، زیرا کریپتو در چند روز گذشته نسبتا آرام بوده است.


“ من در مورد آنچه که در حال حاضر در دنیای ارزهای دیجیتال می‌گذرد احساس بسیار بهتری دارم. ما بی طرف هستیم تا مثبت نگر. ما منتظر چند سیگنال کاپیتولاسیون دیگر هستیم. در چند روز گذشته سیگنال استرس جدیدی نداشته‌ایم، بنابراین این نیز خوب است. ”


او همچنین می‌گوید که رکود فعلی بازار چشم‌انداز بلندمدت صنعت کریپتو را تضمین می‌کند و تاکید می‌کند که شفافیت بازار کریپتو می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی در بازارهای مالی سنتی داشته باشد.


“ آنچه در بازار کریپتو اتفاق افتاده است به شما این حس را می‌دهد که چرا این صنعت [در] درازمدت کار می‌کند. به دلیل شفافیت و وثیقه‌گذاری بیش از حد نسبت به بازارهای مالی سنتی، اعتماد بسیار بیشتری به اکوسیستم کریپتو وجود دارد. ما در مورد برخی سودها و اینکه برخی از موقعیت‌ها چه اهرمی دارند تعجب می‌کنیم و نمی‌دانیم کجا پنهان شده‌اند. ”


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0