بورس۲۴
1403/02/02
22:01
عرضه های تالار صنعتی بورس کالای ایران در روز دوشنبه را اینجا ببینید

جزئیات عرضه های تالار صنعتی بورس کالای ایران برای روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

جزئیات عرضه های تالار صنعتی بورس کالای ایران برای روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.


بر اساس این گزارش شرکت فولاد خوزستان در نظر دارد ۱۵۰۰۰ تن شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۵SP به قیمت هر تن ۲۱۷,۰۵۶ میلیون ریال نقدی عرضه نماید.


تحویل درب کارخانه فروشنده می باشد و در صورت عدم حمل تا سه روز تقویمی پس از مهلت مجاز تحویل مشمول پرداخت روزانه ۰.۲۵ درصد هزینه انبارداری خواهد شد و در صورت عدم پرداخت از حجم بار کسر می شود.



این شرکت همچنین در نظر دارد ۳۰,۰۰۰ تن شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۵SP به قیمت هر تن ۲۱۷,۰۵۶ میلیون ریال نقدی و اعتباری عرضه نماید.


فروش اعتباری در قبال اعتبار اسنادی ریالی ۹۰ روزه با کارمزد ماهیانه ۲ درصد می باشد.


عدم حمل تا سه روز تقویمی پس از مهلت مجاز حمل، مشمول پرداخت ۰.۲۵ درصد هزینه انبارداری بصورت روزشمار معادل کالای حمل نشده خواهد بود و در صورت عدم پرداخت از حجم بار کسر می شود.


شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو نیز قصد دارد ۲۰,۰۰۰ تن شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۵SP به قیمت هر تن ۲۱۸,۹۳۶ میلیون ریال نقدی عرضه نماید.


مهلت حمل حداکثر ۳ روز تقویمی بعد از مهلت مجاز تحویل بوده و در صوررت عدم برداشت کالا روزانه ۲ درصد جریمه تاخیر ارزش کالی باقیمانده مشمول هزینه انبارداری می شود.


ذوب آهن اصفهان نیز تصمیم دارد ۱۰۰۰ تن شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۵SP به قیمت هر تن ۲۱۶,۹۱۱ میلیون ریال نقدی عرضه کند.


پس از مهلت مجاز تحویل، مدت مجاز حمل برای تناژ (۱ الی ۳۰۰ تن ۲ روز)، (۳۰۱ الی ۸۰۰ تن ۳ روز)، (۸۰۱ الی ۳۳۰۰ تن ۴ روز)، (۳۳۰۱ الی ۵۵۰۰ تن ۵ روز) و (۵۵۰۱ الی ۸۸۰۰ تن ۶ روز) می باشد و برای تناژهای بیشتر به ازای هر ۳۳۰۰ تن یک روز اضافه تر می گردد.


فولاد سیرجان ایرانیان نیز قصد عرضه ۵۰۰۰ تن شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۳SP به قیمت هر تن ۲۰۷,۰۰۰ میلیون ریال نقدی را دارد.


مهلت حمل تا ۷ روز پس از مهلت مجاز حمل می باشد و در صورت عدم برداشت کالا هزینه انبارداری روزانه به میزان ۱ درصد ارزش کالای باقیمانده اخذ خواهد شد.


همچنین شرکت آهن و فولاد ارفع تصمیم دارد ۵۰۰۰ تن شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۵SP به قیمت هر تن ۲۱۸,۴۰۷ میلیون ریال نقدی عرضه کند.


خریدار موظف است ۲ روز کاری پس از مهلت مجاز تحویل نسبت به حمل کالا از انبار کارخانه اقدام نماید در غیر اینصورت ۵ درصد ماهیانه به صورت روزشمار جریمه تاخیر ارزش کالای باقیمانده مشمول هزینه انبارداری می گردد و در صورت عدم پرداخت از حجم بار کسر می شود.


این شرکت همچنین عرضه ۱۵۰۰۰ تن شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۵SP به قیمت هر تن ۲۱۸,۴۰۷ میلیون ریال نقدی و اعتباری را در برنامه عرضه های روز دوشنبه خود دارد.


علاوه بر این جهان فولاد سیرجان نیز تصمیم دارد ۸۰۰۰ تن شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۵SP به قیمت هر تن ۲۱۰,۰۰۰ میلیون ریال نقدی عرضه کند


حداکثر مهلت حمل تا ۱۰ روز کاری پس از مهلت مجاز تحویل می باشد و پس از آن هزینه انبار داری و جبران خسارت وارده به صورت روزشمار بر مبنای ۱ درصد مبلغ محصول تحویل گرفته نشده محاسبه و دریافت خواهد شد.


صصصصصصصصص
انتهای خبر

0
0