ارزینکس
1400/01/03
12:47
💢 مروری بر پروژه Konomi Network 🔘 پلتفرم مالی غیر متمرکز بر بستر بلاکچین پولکادات است که کار قرض دادن و وام گرفتن را برای مشتری‌ها فراهم می‌کنید. ...

💢 مروری بر پروژه Konomi Network



🔘 پلتفرم مالی غیر متمرکز بر بستر بلاکچین پولکادات است که کار قرض دادن و وام گرفتن را برای مشتری‌ها فراهم می‌کنید. این پلتفرم کار مدیریت دارایی در انواع و اقسام ارزهای دیجیتال را نیز انجام می‌‌دهد. این پلت‌فرم یک کراس چین است که موجب می‌شود کوین‌ها و توکن‌هایی که در بلاکچین‌های دیگر مثل کاردانو بایننس اتریوم و... قرار دارند در این پروژه فعالیت کنند. توکن‌های این پروژه که kono نام دارد و در صرافی MXC قابل خرید و فروش می‌باشد.



🔘 این توکن‌ها در این پلتفرم برای سه موضوع استفاده می‌شود :


۱. استک کردن یا ذخیره کردن.



۲. ایجاد مشوق برای کاربر و افزودن نقدینگی.



۳. ایجاد حاکمیت غیر متمرکز برای تغییرات و دادن ایده‌هایی که مکانیزم این پروژه را بهتر می‌کند.



🔘 توکنومتری : کل توکن‌های این پروژه ۱۰۰ میلیون عدد است که نحوه فروش به شرح زیر است.



۱. استراتژیک راند( فروش خصوصی) :


۲۰ میلیون با قیمت ۰.۲دلار


۱.۵ میلیون آزاد شده



۲. سید راند (سرمایه گذاری‌های قبل از فعالیت پروژه) :


۱۰ میلیون با قیمت ۰.۱دلار فروش رفته و ۳۰۰ هزار تای آن آزاد شده



۳. فروش خصوصی ۲:


۳۰میلیون با قیمت ۰.۳۲ فروخته شده و ۳.۲ میلیون از ان‌ها آزاد شده.



۴. فروش عمومی ۴۰ میلیون که ۲۰۰ هزار تای آن آزاد شده و در قیمت ۰.۴دلار فروش رفته.



🔘 شخص اول این پروژه ( CTO ) : ۷ سال سابقه کارآفرینی در زمینه فناوری را دارد و موسس شرکت HIGH MALL این DOOR بوده. شخص دوم پروژه( CTO ) : ۵ سال تجربه کارآفرینی در استارتاپ‌های حوزه فناوری را دارد که قبل از KONOMI در شرکت SHOPEE به تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ (بیگ‌دیتا) و همچنین راه اندازی سیستم عامل‌های مختلف در تجارت الکترونیک مشغول بوده.این شخص به عنوان مهندس اصلی نرم افزار در آن شرکت فعالیت کرده. شخص سوم این پروژه (COO) چندین سال تجربه فعالیت در استارتاپ‌های حوزه فناوری را دارد همچنین بنیانگذار استارت‌آپ‌های متعدد در زمینه فناوری مثل MILES LIFE SINGAPOR و WECHARGE است. وی توانست عنوان بالاترین CFO سال سنگاپور را به دست بیاورد. شخص چهارم (CMO) این پروژه ۷ سال تجربه در تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و جامعه سازی را دارد که سابقه همکاری با برند گوشی هواوی در کارنامه این شخص می‌باشد.



✅ از شرکت‌های سرمایه‌گذاری AU۲۱ است که حدود ۹۰ درصد از سرمایه گذاری‌هایی که تابحال انجام داده سودآور بوده از جمله سرمایه‌گذاری‌های آن می‌توان به سرمایه گذاری بر صرافی بایننس اوکی اکسچنج و هوبی و توکن‌های XEND و REEF و UNILEND و AXIE و THE GRAPH اشاره کرد.



🔘 شرکت ALTONOMI یک شرکت مشاوره‌ای و مدیریت دارایی است که اولین شرکت برای خرید و فروش خارج از بازار OTC را رقم می‌زند. این شرکت توسط افرادی تاسیس شده که سابقه کار در وال استریت گلدمن ساکس و مورگان استنلی را دارد. سایر شرکتهای سرمایه گذاری که در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0