بورس پرس
1401/11/01
00:02
چهار شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۱۹، ۱۱۲، ۱۰۰ و ۳۹ درصدی دادند

چهار شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰، ۱۱۲، ۳۹ و ۵۱۹ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، چهار شرکت پمپ سازی ایران، کاشی تکسرام، فنرسازی زر و مواد ویژه لیا به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰، ۱۱۲، ۳۹ و ۵۱۹ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.


بر این اساس، "تپمپی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۱۱۰ به ۲۲۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی ، مشارکت و تامین منابع مالی جهت افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر ،جبران مخارج تحصیل سرمایه گذاری های جدید و سرمایه گذاری های انجام شده در سنوات گذشته اعمال خواهد شد.


همچنین "کترام" درصدد است سرمایه فعلی را از ۸۹.۶ به ۱۸۹.۶ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور تامین مخارج برنامه ریزی شده جهت بهسازی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی اعمال خواهد شد.


"خزر" نیز در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۲۵۸.۷ به ۳۵۸.۸ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی و استفاده از بخشودگی مالیاتی قانون بودجه سال جاری شود.


در این میان، "شلیا" در صدد است سرمایه فعلی را از ۸.۰۸ به ۵۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و کمبود نقدینگی اعمال خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0