آکادمی هلاکوئی
1401/02/30
13:00
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ جمعه ۳۰ اردیبهشت

با توجه به وضعیت اخیر بازار، تحلیلگران بر…

با توجه به وضعیت اخیر بازار، تحلیلگران بر این باورند که قیمت اتریوم در آستانه رویداد “sweep the lows” در روزهای آینده قرار گرفته است. به همین خاطر معامله گران باید با احتیاط به این بلاک چین قرارداد هوشمند نزدیک شوند.


با توجه به اینکه تا این لحظه گاوها نتوانسته اند حرکات قدرتمند خرس ها را تلافی کنند، کاهش بیشتر قیمت چندان دور از ذهن نیست. این در حالی است که در ۲۴ ساعت گذشته، ۳.۴۰٪ افزایش، قیمت اتر را به حدود ۲۰۲۶ دلار رسانده است.


klnhv hjv - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ جمعه 30 اردیبهشت

در همین حال، شاخص مقاومت نسبی سیگنال‌های معکوس منفی واضحی را نشان می‌دهد که به نوبه خود نشان دهنده این واقعیت است که تلاش‌های صعودی برای از سرگیری روند افزایش قیمت به سختی تقویت می‌شود. اگر شرایط بازار به همین روال ادامه یابد، گاوها در نهایت تسلیم خواهند شد زیرا ادامه فشار فروش احتمالا قیمت را به زیر حمایت ۱۷۰۰ دلاری خواهد رساند. هدف دوم در این روند نزولی، احتمالا ۱۵۰۰ دلار است که در صورت شکسته شدن، باعث افزایش نگرانی میان معامله گران خواهد شد.


از سوی دیگر، اگر گاوها بتوانند قیمت را تا مرز ۲۸۰۰ دلار افزایش دهند، دیدگاه های نزولی اتر به کلی باطل می شوند. در این حالت، قیمت اتریوم می‌تواند تا مرز ۳۵۰۰ دلار هم افزایش یابد و به این ترتیب، افزایش ۷۵ درصدی نسبت به قیمت فعلی را تجربه کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0