بورس پرس
1401/04/20
00:00
نتیجه مجمع سالانه "غکورش" مشخص شد / زمان بندی تقسیم سود

مجمع سالانه صنعت غذایی کورش برگزار و با تصویب صورت های مالی، مقرر شد ۴۰ تومان سود برای هر سهم بین سهامداران حقیقی و حقوقی توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مجمع سالانه شرکت صنعت غذایی کورش بعداز ظهر شنبه ۱۸ تیر با حضور ۹۰.۷ درصد سهامداران در هتل ارم برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۳۲۳۰ ریال سود خالص محقق شده هر سهم ۴۰۰ ریال معادل ۱۲ درصد برای هر سهم توزیع شود.


همچنین گسترش صنایع بسته بندی کوروش، گروه سرمایه گذاری کوروش، گسترش کشت و صنعت گلبرگ بهاران، گروه صنعتی گلرنگ و گروه کشت و صنعت هستی به اتفاق آرا برای یک سال دیگر به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره انتخاب شدند.


براین اساس، سود سهامداران حقیقی و حقوقی سجامی در ۲۵ مرداد، سود سهامداران حقیقی غیر سجامی از اول آبان تا مهلت قانونی با مراجعه به شعب بانک ملت و ارائه اصل و کپی کارت ملی و اطلاعات کد بورسی، سود سهامداران حقوقی غیر سجامی هم اول آبان و ظرف مهلت قانونی با ارسال درخواست کتبی به همراه اعلام شماره حساب پرداخت می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0