ارزینکس
1400/05/25
15:01
[ Photo ] 💢 ارائه خدمات آدرس‌های پرداخت قابل استفاده مجدد: ابزاری جدید برای حفظ حریم خصوصی بیشتر در بیت‌کوین کش 🔘 الکترون کش Electron Cash، کیف پو...

[ Photo ]


💢 ارائه خدمات آدرس‌های پرداخت قابل استفاده مجدد: ابزاری جدید برای حفظ حریم خصوصی بیشتر در بیت‌کوین کش



🔘 الکترون کش Electron Cash، کیف پول پیشرو بیت‌کوین، ویژگی جدیدی به نام آدرس‌های پرداخت مجدد قابل استفاده را پیاده سازی کرده است. این ویژگی در حالی که هنوز در مراحل آزمایشی خود است، ابزاری است که می‌تواند به منظور دستیابی به سطح عمیق‌تری از حریم خصوصی برای معاملات کاربران استفاده شود، زیرا آدرس‌های عمومی را از سابقه پرداخت جدا می‌کند و به Bitcoin Cash برخی از قابلیت‌های مشابه Monero را می‌دهد. هنگامی که یک کاربر آدرس پرداخت دیگری را می‌دهد، کل پرداخت‌های مربوط به آن را نیز به همراه موجودی آن را ارائه می‌دهد. این یک مشکل بزرگ برای کاربران مربوط به حریم خصوصی ایجاد می‌کند: هر بار که یک کاربر یا شرکتی نشانی ارسال می‌کند به این معنی است که اطلاعات مالی واحد تجاری در معرض نمایش قرار می‌گیرد.



🔘 مسئله با ارائه یک "Paycode" حل می‌شود. کدهای پرداخت با آدرس‌های عمومی معمولی متفاوت است زیرا مستقیما با سابقه کاربر مرتبط نیست و از این نظر می‌توان بدون نگرانی آن را به اشتراک گذاشت.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0