رمزارز نیوز
1403/01/19
17:28
دوج کوین در تلاش برای تصاحب جایگاه هفتمی ریپل در بازار!

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم کوین گکو، قیمت دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر بازار، امروز بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و به محدوده ۰٫۱۹۸ دلار رسیده است.

dogecoin-doge-comes-closer-to-surpassing-xrp

همزمان با این رشد قیمتی قابل‌توجه، ارزش بازار دوج کوین هم افزایش یافته و به ارزش بازار ریپل (XRP) نزدیک‌تر شده است. ریپل و دوج کوین که در حال حاضر در جایگاه‌های هفتم و هشتم بازار قرار دارند، به ترتیب دارای ارزش بازار ۳۲٫۸ میلیارد و ۲۹ میلیارد دلاری هستند.


در این میان، داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم CoinGlass نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته و در پی افزایش قیمت دوج کوین، بیش از ۶٫۴ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی دوج کوین لیکویید شده که بخش بزرگی از آن، یعنی بیش از ۵ میلیون دلار، مربوط به معاملات شورت یا فروش بوده است.


در همین حال، لازم به ذکر است که دوج کوین یکی از پرمعامله‌ترین ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بوده که حجم معاملات روزانه آن به بیش از ۲٫۳ میلیارد دلار می‌رسد.


همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، قیمت دوج کوین اخیرا به بالای سطح ۰٫۲ دلار رسید و اکنون در تلاش است تا آن را به یک حمایت تبدیل کند. اگر این میم کوین در این مسیر موفق شود، زمینه برای افزایش احتمالی قیمت آن به ۰٫۳ دلار فراهم خواهد شد.


با این حال، حرکت صعودی دوج کوین ممکن است شکننده باشد؛ چراکه بر اساس داده‌های اخیر پلتفرم IntoTheBlock، برخی از معیارهای آنچین این ارز دیجیتال، از جمله رشد شبکه و تراکنش‌های بزرگ، در وضعیت قرمز قرار دارند.


انتهای خبر

0
0