آکادمی هلاکوئی
1400/06/25
00:20
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مقابل ریپل: تمایز اصلی بین ریپل و اتر !

در توئیتی اخیر، چارلز گاسپارینو(Charles Gasparino) از فاکس…

در توئیتی اخیر، چارلز گاسپارینو( Charles Gasparino ) از فاکس بیزینس ( Fox Business ) ادعا می کند که منابع کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده( SEC ) به او گفته اند که دلیل این که اتر( Ether ) از نظر تنظیم کننده، کالا محسوب نمی شود، زیرساخت های داخلی این بلاکچین است که سالهاست برای عملیات راه اندازی شده است.


Gasparino - کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مقابل ریپل: تمایز اصلی بین ریپل و اتر !

از سوی دیگر، ریپل( Ripple ) هنوز برای تامین مالی مشاغل خود به ریپل( XRP ) متکی است. گاسپارینو می گوید به همین دلیل است که SEC ادعا می کند که این رمز ارز در واقع اوراق بهادار ثبت نشده است.


در مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸)، براد گارلینگهاوس( Brad Garlinghouse )، مدیرعامل ریپل به فایننشال تایمز( Financial Times ) گفت که این شرکت بدون فروش توکن، سودآوری نخواهد داشت.


بر اساس شکایت SEC ، ریپل در یک سند تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳(۱۳۹۲) اظهار داشت که مدل تجاری آن بر موفقیت XRP متکی است.


همانطور که انتظار می رود که توضیحات گاسپارینو، اعضای جامعه XRP را راضی نکرد، زیرا بسیاری از آنها با کلمه “ساخته شده” مخالف هستند. اتریوم( Ethereum ) در حال انتقال به مدل اثبات سهام( proof-of-stake ) میباشد.


ریپل و همچنین جامعه XRP ، در مورد مشورت های داخلی SEC در مورد دارایی های دیجیتالی پاسخ می خواهند.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، استشهاد ویلیام هینمن( William Hinma )، مقام ارشد سابق این آژانس که در سخنرانی ننگینی در سال ۲۰۱۸(۱۳۹۷)، ادعا کرد اتر اوراق بهادار نیست، در ۲۷ جولای(۵ مرداد) رخ داد. هینمن در طول شهادت خود فاش کرد که در واقع به ریپل در مورد XRP هشدار داده است و به این شرکت توصیه کرد فروش خود را متوقف کند.


SEC از صحبت های هینمن فاصله گرفته و وضعیت اوراق بهادار بودن اتر همچنان در هاله ای از ابهام است. در ماه آگوست(مرداد)، رئیس SEC ، گری گنسلر( Gary Gensler )، از اظهارنظر در مورد این که این ارز رمزنگاری شده، اوراق بهادار ثبت نشده است، خودداری کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0