آواتحلیل
1400/02/06
10:50
#بررسی_گزارش_کدال #بترانس ✅ بترانس در فروردین ماه حدود ۴۰ میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به فروردین سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است. همچنین م...

#بررسی_گزارش_کدال #بترانس



✅ بترانس در فروردین ماه حدود ۴۰ میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به فروردین سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است. همچنین میانگین فروش سال ۹۹ برابر با ۱۶۷ میلیارد تومان بوده است.



✅ مقدار فروش ترانسفورماتور فوق توزیع ۲۱۰ مگا ولت آمپر در فروردین گزارش شده است که این عدد برای فروردین سال قبل ۳۱۰ بوده است. همچنین همچنین نرخ فروش آن نسبت به اسفند ۵ درصد افزایش یافته است.



✅ در توضیحات شرکت دلایل عدم تکمیل سفارشات مربوط به گزارش تولید فروردین ماه ۱۴۰۰به این شرح ذکر شده: تعطیلات ۱۵ روزه ایام عید نوروز، اولویت بهسازی و سامان دهی و تکمیل کاری خطوط تولید، مدیریت پیک چهارم ویروس کرونا و برنامه تولید متناسب با سفارش برای ماه های آتی، از مهمترین موارد قابل اشاره می باشد.ضمنا با توجه به برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی تولید در ماه های آتی محقق خواهد شد. وابستگی نرخ فروش به عوامل ذیل: ۱-بهای تمام شده و قیمت اعلام شده در مناقصات ۲-قراردادهای فروش ارزی (نرخ فروش متاثر از تغییرات نرخ ارز)



📉 قیمت سهم حدود ۲۹۰ تومان است و بازدهی یک ماهه ۳.۳ + درصد است.



انتهای خبر

0
0