رمزارز نیوز
1401/10/12
15:00
۵ آلت کوین انتخابی معامله‌گر معروف برای سال ۲۰۲۳!

با تداوم بازار نزولی ارزهای دیجیتال، آلت کوین‌ها نیز همراه با بیت کوین شاهد افت قابل‌توجهی بوده‌اند. با این… مطالعه مطلب ...

با تداوم بازار نزولی ارزهای دیجیتال، آلت کوین‌ها نیز همراه با بیت کوین شاهد افت قابل‌توجهی بوده‌اند. با این حال، سرمایه‌گذاران کریپتو امیدوارند که سال ۲۰۲۳ با اخبار مثبتی همراه باشد و این صنعت اتفاقات ناگوار سال ۲۰۲۲ را پشت سر بگذارد. در همین راستا، مایکل ون ده پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر و معامله‌گر معروف ارزهای دیجیتال نیز ۵ آلت کوین انتخابی خود برای سال ۲۰۲۳ را اعلام کرده است.


۱. چین لینک (LINK)

به گزارش سایت فاین بولد، به گفته پوپه، چین لینک همانند دیگر رمزارزها، در حال حاضر در محدوده انباشت قرار دارد. وی خاطرنشان کرد که این رمزارز احتمالا در محدوده ۴ تا ۵ دلار به کف خواهد رسید و زمانی که فدرال رزرو سختگیری‌های خود در سیاست پولی‌اش را کاهش دهد، از رالی بهبود احتمالی سود خواهد برد.


این تحلیلگر می‌گوید که چین لینک می‌تواند سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به بخش دیفای را به خود جذب کند. پوپه معتقد است که سال ۲۰۲۳، فرصتی برای انباشت LINK بوده و این دارایی احتمالا در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ شاهد صعود خود خواهد بود.


در حال حاضر، چین لینک مقاومت ۷٫۸ دلاری را پیش روی خود دارد که در صورت غلبه بر آن، قیمت این رمزارز می‌تواند تا ۱۶٫۸۵ دلار افزایش یابد.


۲. پولکادات (DOT)

علی‌رغم اینکه پولکادات تحت تاثیر روند نزولی کلی بازار و همچنین، شکایت علیه صرافی جمینی (Gemini) – به دلیل رابطه میان این دو نهاد – قرار گرفته است، پوپه یک رالی بهبود را برای این رمزارز در اواخر سال ۲۰۲۳ پیش‌بینی می‌کند و انتظار دارد که در نتیجه آن، قیمت DOT به محدوده ۱۶ تا ۲۴ دلار افزایش یابد.


۳. کازماس (ATOM)

پوپه پیش‌بینی می‌کند که روند قیمت کازماس می‌تواند الگوهای معاملاتی سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را تکرار کند، زمانی که قیمت این دارایی بعد از یک دوره تثبیت، شروع به افزایش کرد. به همین دلیل، او معتقد است که قیمت‌های فعلی، فرصتی عالی برای انباشت ATOM است. به گفته پوپه، در صورت شروع این رالی بهبود، قیمت کازماس احتمالا به سطوح بالاتر از ۲۵ دلار خواهد رسید.


۴. بی‌ان‌بی (BNB)

به گفته این تحلیلگر معروف، بی‌ان‌بی باید بخشی از پرتفوی هر معامله‌گری باشد؛ زیرا توسط بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، یعنی بایننس ارائه می‌شود. در همین راستا، پوپه معتقد است که BNB می‌تواند از رشد مجدد بازار کلی رمزارزها، سود ببرد. با این حال، او هشدار داد که چشم‌انداز BNB تا حد زیادی به نحوه عملکرد بیت کوین (BTC) بستگی دارد.


۵. اسکیل (SKL)

در نهایت، پوپه معتقد است که شبکه تعامل‌پذیر و چند زنجیره‌ای اسکیل (Skale) به دلیل فاندامنتال‌های قوی خود، پتانسیل زیادی برای رشد دارد. او پیش‌بینی می‌کند که اگر SKL بتواند مقاومت ۰٫۰۲۵ دلاری را بشکند، شروع به صعود به محدوده ۰٫۲ دلار خواهد کرد.


انتهای خبر

0
0