بورس پرس
1402/08/20
00:00
سه شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه ۴۳۵، ۱۰۰ و ۲۵ درصدی دادند

سه شرکت سیمان اردستان، نیان الکترونیک و بیمه کارآفرین از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰، ۴۳۵ و ۲۵ درصدی از سه محل سود انباشته، تجدید ارزیابی و اندوخته خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت سیمان اردستان، نیان الکترونیک و بیمه کارآفرین به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰، ۴۳۵ و ۲۵ درصدی از سه محل سود انباشته، تجدید ارزیابی و اندوخته خبر دادند.


بر اساس این گزارش، "اردستان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۱۱۳.۵ به ۲۲۷ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور تامین مخارج خرید و احداث نیروگاه برق ۱۰ مگاوات بصورت ترکیبی اعمال خواهد شد.


همچنین "نیان" درصدد است سرمایه فعلی را از ۲۶.۶ به ۱۴۲.۷ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.


در این میان، "وآفری" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۱.۲ به ۱.۵ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، افزایش ظرفیت نگهداری، ارتقا نسبت توانگری، انتقال سود حاصل از تسعیر به سرمایه گسترش بازار اتکائی قبولی، حضور فعال در کنسرسیوم ها و افزایش سرمایه گذاری ها شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0