رمزارز نیوز
1402/09/16
12:01
ترا کلاسیک وارد فاز اصلاح شد؛ آیا اکنون فرصت خوبی برای خرید است؟

رالی صعودی اخیر ترا کلاسیک (LUNC) اکنون معکوس شده و قیمت این رمزارز با یک افت ۲۶ درصدی، از بالاترین سطح اخیر… مطالعه مطلب ...

رالی صعودی اخیر ترا کلاسیک (LUNC) اکنون معکوس شده و قیمت این رمزارز با یک افت ۲۶ درصدی، از بالاترین سطح اخیر خود یعنی ۰٫۰۰۰۲۸ دلار، به سطح فعلی در ۰٫۰۰۰۲۰۹ دلار کاهش یافته است.


در حالی که افت اخیر ممکن است باعث نگرانی شود، مهم است که عملکرد قوی این رمزارز در هفته‌های گذشته را در نظر بگیرید. ترا کلاسیک از اواخر ماه نوامبر یک رشد چشمگیر ۳۰۵ درصدی را تجربه کرد و به بالاترین سطح ۱۳ ماهه خود رسید.


در واقع، عقب‌نشینی به سطوح فعلی که به سطح ۳۸٫۲ درصد فیبوناچی اصلاحی نزدیک است، به نظر می‌رسد که یک اصلاح متداول پس از یک افزایش قابل‌توجه باشد.

terra-classic-coin-faces-correction-amid-ongoing-bullish-market-

در این مسیر، معامله‌گران باید سطوح کلیدی را به دقت زیر نظر بگیرند. تقاطع صعودی بین میانگین‌های متحرک نمایی ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه به طور بالقوه می‌تواند روند بازیابی بلندمدت را تقویت کند.


در همین حال، قیمت ترا کلاسیک در مسیر نزولی می‌تواند به حمایت‌های کلیدی ۰٫۰۰۰۱۹۵ و ۰٫۰۰۰۱۶۷ دلار تکیه کند که به ترتیب با سطوح ۳۸٫۲ و ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی مرتبط هستند. در صورتی که این حمایت‌ها حفظ شوند، می‌توان به بازگشت و ادامه روند بهبودی ترا کلاسیک امیدوار بود.


بریک آوت به بالای مقاومت ۰٫۰۰۰۲۸ دلار ممکن است رالی را تا ۳۳ درصد افزایش دهد و قیمت ترا کلاسیک را به محدوده ۰٫۰۰۰۳۷ دلار برساند. با این حال، ریزش قیمت به زیر سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی، نشان‌دهنده کاهش اعتقاد و اعتماد خریداران خواهد بود.


انتهای خبر

0
0