سهم گلچین
1400/06/16
23:31
فروش صادراتی تایر گروه بارز خارج از بورس کالا ممنوع شد 🔷با اعلام معاون امور هلدینگ‌های شستا، عرضه محصولات صادراتی گروه بارز در رینگ صادراتی بورس ک...

فروش صادراتی تایر گروه بارز خارج از بورس کالا ممنوع شد



🔷با اعلام معاون امور هلدینگ‌های شستا، عرضه محصولات صادراتی گروه بارز در رینگ صادراتی بورس کالا با ضرب الاجل ۷ روزه انجام می‌شود.



در این نامه آمده است:


◻️هر اقدامی در راستای عرضه محصولات صادراتی در رینگ صادراتی بورس کالا به عنوان شرکت پیشتاز در این خصوص و اجرای فروش حداکثر ظرف ۷ روز کاری مورد تاکید است.



🔹بر اساس این دستورالعمل، هرگونه فروش صادراتی خارج از بستر رینگ صادراتی بورس کالا اکیدا ممنوع بوده و مسئولیت پاسخگویی به ذینفعان و نهاد‌های نظارتی در خصوص هرگونه تخطی از این فرایند تعیین شده بر عهده هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت است.



◻️کاردار در این نامه آورده است: هیات مدیره شرکت موظف به تداوم و توسعه فروش لاستیک بازار داخلی و صادراتی در بستر بورس کالا است و انتخاب سبد بهینه و جذاب و نوع تسویه در کمیته فروش با توجه به تجربیات صادراتی قبل تصمیم‌گیری شود و مسئولیت طراحی سبد‌های پیشنهادی جذاب و قابل فروش با اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل است.



🔹معاون امور هلدینگ شستا در این نامه آورده است: نظر به اینکه در تجربیات اولیه عرضه داخلی در بورس کالا نوع سبد‌ها به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت و استقبال از فروش حاصل نشد مورد انتظار است با استفاده از تجربیات قبلی و فعلی بورس، تمهیدات لازم اندیشیده شده تا این مشکل مجددا تکرار نشود. _شستا رسانه

انتهای خبر

0
0