آکادمی هلاکوئی
1401/06/23
19:40
آغاز معاملات سهام شرکت XY Labs در یک پلتفرم ثبت شده در SEC

شرکت XY Labs، بلاک چین پشت پروتکل XYO،…

شرکت XY Labs، بلاک چین پشت پروتکل XYO، اعلام کرده که معاملات سهام کلاس A آن در tZERO ATS، زیرمجموعه سیستم معاملاتی گروه کارگزاری tZERO، آغاز شده است.


به گفته این ارائه‌دهنده داده اوراکل، این اولین باری است که سهامداران می‌توانند به سهام XY Labs در یک مکان معاملاتی تحت نظارت دسترسی داشته باشند. آری ترو (Arie Trouw)، مدیر عامل XY Labs، اظهار داشت که این اقدام مزیت‌های متعددی را از جمله کارمزد پایین و نقدینگی مداوم برای سهامداران فراهم می‌کند.


tZERO ATS یک کارگزاری ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و عضو سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی این کشور است. این شرکت از قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم استفاده می‌کند و اوراق بهادار پیشرفته دیجیتالی را ارائه می‌دهد.


دیوید گون (David Goone)، مدیر عامل tZERO گفت که تیم آنها مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با XY Labs هستند تا محصولات خود را گسترش دهند. گون گفت: «[…]ما در تلاشیم تا معاملات اوراق بهادار دیجیتال را در پلتفرم خود با افزایش دارایی های ارائه شده و تعداد سرمایه‌گذارانی که از این پلتفرم استفاده می کنند، گسترش دهیم.»


XY Labs در ماه ژوئن (خرداد) با پروتکل XYO خود به شبکه‌ای با بیش از ۴ میلیون نود در سراسر جهان دست یافت.


سهام کیف پول ارز دیجیتال Exodus نیز پس از جمع‌آوری ۷۵ میلیون دلار سرمایه در ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۰) از طریق این پلتفرم معاملاتی ثبت شده در SEC به صورت عمومی به بازار عرضه شد. سهام عادی کلاس A این کیف پول که تحت عنوان EXOD معامله می‌شود، از طریق توکن‌های سهام معمولی روی بلاک چین Algorand اجرا می‌شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0