رمزارز نیوز
1400/10/22
11:55
ستاره جدید میم کوین‌ها رسید!

جدیدترین و بامزه‌ترین توکن دیفای، مرحله فروش عمومی خود را آغاز کرد. میم کوین شبکه‌ی فوق سریع و فوق ارزان NEXT Smart Chain فرا… مطالعه مطلب ...

جدیدترین و بامزه‌ترین توکن دیفای، مرحله فروش عمومی خود را آغاز کرد. میم کوین شبکه‌ی فوق سریع و فوق ارزان NEXT Smart Chain فرا رسید. این میم کوین که در هر تراکنش سیستم ضد تورمی دارد (۵٪)، هیچ توکنی به تیم سازنده آن اختصاص نیافته است؛ همچنین کار خود را با مارکت کپ (ارزش کلی بازار) بسیار پایین شروع کرده و می‌خواهد خود را به برادر حوزه NFT خود، یعنی Nextronaught برساند!


در سال‌های اخیر، میم کوین‌ها به لطف روش خاص خود برای پذیرش همگانی، بیش از انواع دیگر ارزهای دیجیتال محبوب شده‌اند. NEXT SHIB جدیدترین میم کوینی است که به حوزه ای که تاکنون در انحصار دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بوده، وارد شده است. البته اقتصاد توکنی و سیستم‌های پایه‌ای NEXT SHIB تفاوت بسیار زیادی با سایر میم کوین‌های بازار دارد و این همچون سوختی برای موشک NEXT SHIB عمل خواهد کرد.


این میم کوین از سیستم ضد تورمی متفاوتی استفاده می‌کند که در آن، با هر تراکنشی که در شبکه انجام می‌گیرد، مقداری از کل کوین‌های شبکه (۱۰۰ میلیارد واحد) کاسته می‌شود و برای «همیشه» از چرخه حذف می‌شود. در ضمن مارکت کپ اولیه این کوین هم فقط ۵۰۰,۰۰۰ دلار است. این باعث رشد با ثبات ارزش این میم کوین و انباشت ثروت سرمایه‌گذاران اولیه می‌شود. فروش خصوصی این میم کوین موفقیت بسیار خوبی داشت و امروز هم فروش عمومی آن آغاز شده و قرار است تا اواخر ژانویه ادامه یابد. لازم به ذکر است که توکن NEXT SHIB در بلاکچین‌های اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و بلاکچین بومی خودش یعنی NEXT Smart Chain (NSC) قرار گرفته است.


بلاکچینی برای مقیاس پذیری

زنجیره هوشمند NEXT یک بلاکچین نسل سومی است که برتری‌های زیادی نسبت به بلاکچین اتریوم و بایننس دارد. این شبکه با ترکیب هوشمندانه‌ای از تکنولوژی‌های گراف جهت دار غیر مدور (DAG) و تحمل خطای بیزانس (BFAT) توانسته به سرعت ۳۰۰,۰۰۰ تراکنش بر ثانیه برسد و همچنین تراکنش‌ها را فقط با کارمزد ۰.۰۰۰۱ دلار در هر تراکنش تکمیل کند. این کمترین میزان تراکنش در بازار کریپتو است.


در ضمن بلاکچین NEXT سازگاری کاملی با ماشین مجازی اتریوم (EVM) دارد، بنابراین همه توکن‌های ERC-۲۰ و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز بلاکچین اتریوم، در NEXT Smart Chain هم قابل اجرا خواهد بود. درست مثل توکن NEXT SHIB، بلاکچین NEXT هم با نماد NEXT مارکت کپ بسیار پایین زیر ۱ میلیون دلاری دارد و تعداد توکن‌های آن هم حداکثر ۳۰.۳ واحد است. این در حالی است که ارزش کلی رقبای این بلاکچین بیش از ۱ میلیارد دلار است. با راه اندازی میم کوین NEXT SHIB و تکمیل مرحله فروش عمومی، شبکه هوشمند NEXT به عنوان مرکز نوآوری‌های متاورس و پروژه‌های کریپتویی در بازار حکمرانی خواهد کرد.


انتهای خبر

0
0