رمزارز نیوز
1401/12/10
17:05
فناوری جدید هدرا قیمت آن را بالا کشید!

از عواقب وحشتناک شکست صرافی FTX بر بازار ارزهای دیجیتال می‌توان به این اشاره کرد که از آن زمان به سطحی سقوط… مطالعه مطلب ...

از عواقب وحشتناک شکست صرافی FTX بر بازار ارزهای دیجیتال می‌توان به این اشاره کرد که از آن زمان به سطحی سقوط کرد که از بازار نزولی سال ۲۰۱۸ مشاهده نشده بود. با این حال، این امر باعث کاهش سرعت گسترش اکوسیستم هدرا (HBAR) نشده است و همچنان به سمت ایجاد و عرضه محصولات جدید در کنار فناوری اختصاصی Hashgraph خود ادامه می‌دهد.


در روز سه‌شنبه، بنیاد HBAR، بازوی توسعه Hedera، راه‌اندازی شبکه تسویه حساب WiCoin، اولین شبکه شهرک‌سازی چند منطقه‌ای کارائیب، در شبکه اصلی Hedera را اعلام کرد. این راه‌اندازی گام مهمی برای هدرا است؛ زیرا تلاش می‌کند تا در کشورهای کارائیب و آفریقایی که خدمات بانکداری سنتی برای اکثریت مردم غیرقابل دسترسی است، مشارکت مالی فراهم کند.


شبکه تسویه حساب WiCoin که توسط WiPay توسعه یافته است، شبکه‌ای است که به طور مستقیم جزایر را با استفاده از یک کیف پول واحد که ارزهای ملی آنها را مدیریت می‌کند، به هم متصل می‌سازد. WiCoin که به عنوان یک استیبل کوین برای شبکه تسویه حساب جامع عمل می‌کند، در بالای سرویس Hedera Token ساخته شده است و از سرویس قرارداد هوشمند Hedera (HSCS) برای رفع نیاز به واسطه‌ها و بانک‌های مربوطه استفاده می‌کند. این به نوبه خود به کاهش زمان و هزینه‌های مورد نیاز برای معاملات مالی بین‌المللی کمک می‌کند.


Hedera از ۵۰,۰۰۰ وب‌سایت و پایانه‌های فروش که شبکه WiPay در حال حاضر به آنها متصل است، استفاده خواهد کرد تا انتقال و پرداخت‌ها را برای افراد و کسب‌وکارها به شیوه‌ای امن با کسر هزینه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن کند.


این پیشرفت‌های اخیر، بسیاری را به این باور رسانده است که Hedera می‌تواند در میان پروژه‌های رمزارزی با عملکرد برتر باشد؛ زیرا HBAR با راه‌اندازی WiPay در مرکز توجه گسترده میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان قرار گرفته است.


به علاوه، همان‌طور که در میانگین متحرک مشاهده می‌شود، شاخص‌های تحلیل تکنیکال HBAR (TA) در ردیاب قیمت CoinGape موقعیت فروش را نشان می‌دهد و یک “فروش” در سطح ۱۱ و یک “خرید” در سطح ۳ را توصیه می‌کند. قیمت هدرا در حال حاضر ۰.۰۷۰ دلار است که نشان‌دهنده افت ۰.۷۵ درصدی نسبت به روز گذشته و زیان ۱۵.۵۵ درصدی در هفت روز گذشته است.


انتهای خبر

0
0