اقتصاد آنلاین
1400/06/02
12:16
عملکرد ماهانه پتروشیمی فارابی / کسب درآمد ۶۷میلیارد تومانی شفارا

شرکت پتروشیمی فارابی در مرداد ماه، ۶۷میلیارد تومان فروش داشت که نسبت به تیر ماه و متوسط ۱۲ماه منتهی به مرداد ۱۴۰۰، به ترتیب سه و ۹درصد افت داشته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ طبق اطلاعیه اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت شرکت پتروشیمی فارابی به دلیل برخی تغییرات در محدودیت‌های موجود در ترکیب سهامداری شرکت متوقف شده بود. در نهایت این نماد فرابورسی پس از غیبت طولانی خود از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را از سرگرفت.


شفارا در مرداد ماه، بیش از هزار و ۸۰۰تن از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۳۶درصد و در مقایسه با متوسط ۱۲ماهه منتهی به خردادگذشته ۱۴۰۰، ۳۱درصد کاهش یافته است.


از بین محصولات «شفارا»، مقدار فروش «انیدرید فتالیک PAF» در مرداد ماه به حدود هزار و ۶۲۵تن رسید و بیش از ۷۱درصد از فروش شرکت پتروشیمی فارابی را به خود اختصاص داد. این میزان از تولید «انیدرید فتالیک PAF» نسبت به ماه گذشته حدود ۱۰درصد و در مقایسه با متوسط یکساله، ۲۲درصد کاهش داشته است.


با این مقدار از فروش، شفارا در تیر ماه ۶۷میلیارد تومان فروش داشت نسبت به تیر ماه و متوسط ۱۲ماه گذشته متوسط ۱۲ماه منتهی به مرداد ۱۴۰۰، به ترتیب سه و ۹درصد افت داشته است.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

شفارا

انتهای خبر

0
0