سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/30
08:03
#زراعت 🐄گروه زراعت از گروه‌های کوچک بازار اما حساس به اعلام نرخ‌ از دولت است. نمادهای این گروه با نزدیک شدن شاخص مربوطه به حمایت 230 هزار واحدی ب...

#زراعت



🐄گروه زراعت از گروه‌های کوچک بازار اما حساس به اعلام نرخ از دولت است. نمادهای این گروه با نزدیک شدن شاخص مربوطه به حمایت ۲۳۰ هزار واحدی به آرامی تغییر رنگ داده و به یکی دیگر از گروه‌های متعادل بازار تبدیل شدند.



🐂در این گروه #زقیام با نزدیک شدن به سطح حمایتی خود در محدوده ۱.۹۰۰ تومان، بهبود تقاضا را تجربه می‌کند. این سهم می‌تواند هدف ۲.۵۰۰ تومانی را دنبال نماید، مشروط بر اینکه در سطوحی بالاتر از ۲.۰۰۰ تومان تثبیت گردد.



🐥در طرف دیگر #زکوثر با وجود برنامه عرضه دو شرکت از زیرمجموعه‌های خود، کماکان بر مدار نزول می‌چرخد. باید در نظر داشت ۱.۷۰۰ تومان حمایتی است که این نماد ۳ بار به آن واکنش نشان داده و می‌تواند محدوده جذابی برای ورود به سهم باشد.



🐣در آخر به #سیمرغ می‌رسیم که بعد از #سپید پایین‌ترین P/Eگروه را با عددی حوالی ۱۰ واحد به خودش اختصاص داده است. این نماد اخیرا تحت تاثیر تشکیل واگرایی، روند اصلاحی گرفته است. نخستین حمایت سهم محدوده ۱.۹۲۰ تومان برابر با میدلاین کانالی است که سیمرغ در آن نوسان می‌کند. باید منتظر ماند و دید این سطح می‌تواند ترمز اصلاح را بگیرد یا خیر ...



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0