آکادمی هلاکوئی
1400/11/02
18:30
اعضای بنیاد اتریوم دوباره اتر های خود را نقد کردند

معامله گر و تحلیلگر باتجربه، @edwardmorra_btc که بیش…

معامله گر و تحلیلگر باتجربه، @edwardmorra_btc که بیش از ۵۰،۰۰۰ دنبال کننده در توییتر دارد، مطمئن است که همراهان بنیاد اتریوم می دانند چه زمانی باید اتر استیک شده خود را بفروشند.


فروش در اوج


طبق مشاهداتی که این معامله گر به اشتراک گذاشته است، آخرین فروش اترها توسط بنیاد اتریوم با اوج تاریخی قیمت آن همزمان شده است.


همانطور که توسط U.Today پوشش داده شد، معامله فوق در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۰ آبان) در ساعت ۲:۵۶ بعد از ظهر (UTC) انجام شد. بنیاد اتریوم ۹۰ میلیون دلار از اترها را برای فروش به صرافی متمرکز Kraken منتقل کرد.


زمانی که تراکنش ثبت شد، اتریوم با قیمت ۴۸۱۰ دلار معامله میشد. حالا اتریوم بیش از ۵۰٪ از اوج محلی خود که در آن نمایندگان بنیاد اتریوم تصمیم به فروش گرفتند، کاهش یافته است.


این تحلیلگر تاکید کرد این اولین بار نیست که بنیاد اتریوم در نوسانات قیمت اتر، سرمایه خود را نقد می کند.


چه کسی در ریزش اتریوم خرید می کند؟


در می ۲۰۲۱ (اردیبهشت)، زمانی که اتریوم اندکی از اوج قبلی خود عقب نشینی کرده بود، بنیاد اتریوم دسته های ۳۵ اتری دیگری را نقد کرد.


در حال حاضر، آدرسی با عنوان “EthDev” دارای ۳۵۳،۳۱۸ اتر یا تقریبا ۸۴۴ میلیون دلار است، در حالی که قیمت اتریوم تلاش می کند تا بالای ۲۴۰۰ دلار بماند.


یک شعار قدیمی معامله‌گران می‌گوید: «ریزش ها برای خرید است». به این ترتیب، بسیاری از صندوق‌ها مقادیر زیادی اتریوم را در بین دو قله خریداری کردند.


همانطور که گزارش دادیم، علیرغم جنجال ضد اتریوم بنیانگذار Three Arrows Capital یعنی سو ژو (Su Zhu)، این شرکت در اواسط دسامبر ۲۰۲۱ (اواخر آذر) ۵۶ میلیون دلار اتر خریداری کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0