آکادمی هلاکوئی
1400/12/24
12:50
پلتفرم Gauntlet Networks، جدیدترین یونیکورن ارز دیجیتال!

به گزارش بلومبرگ، گانتلت نتورکز (Gauntlet Networks)، یک…

به گزارش بلومبرگ، گانتلت نتورکز (Gauntlet Networks)، یک پلتفرم مدل‌سازی و شبیه‌سازی مالی برای بلاک‌چین‌ها، پس از آخرین دور تامین مالی به وضعیت یونیکورن(unicorn) رسیده است.


این شرکت طی دور سرمایه‌گذاری که توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز مستقر در سیلیکون ولی متمرکز بر فین‌تک رهبری می‌شد، ۲۳.۸ میلیون دلار به دست آورد.


تارون چیترا(Tarun Chitra)، برنامه‌نویس سابق شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری چندملیتی D. E. Shaw & Co، Gauntlet Networks را در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۶) راه‌اندازی کرد. چیترا در سال ۲۰۱۱ (۱۳۸۹)، وارد حوزه استخراج بلاک چین و بیت‌کوین شده است.


این شرکت که در ابتدا به عنوان یک آژانس رتبه‌بندی راه‌اندازی شد، سپس به امور مالی غیرمتمرکز، مدرج کردن پارامترهای ریسک، تنظیم پارامترهای ریسک و بهینه‌سازی عوامل وثیقه پرداخت. به این ترتیب، پروتکل های دیفای (DeFi) می توانند کارایی سرمایه خود را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشند.


پارادایم (Paradigm)، پای چین کپتال (Polychain Capital)، فرست راند کپتال (First Round Capital) و کوینبیس ونچرز (Coinbase Ventures) از جمله سرمایه گذاران برتر این شرکت هستند.


مشتریان آن شامل پروژه های برجسته DeFi مانند آوه (Aave)، سینثتیکس (Synthetix) و کامپاند (Compound) هستند. برخی از مشتریان مایل به پرداخت میلیون‌ها دلار در سال به شبکه‌های Gauntlet هستند تا ریسک‌های خود را مدیریت کنند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، آکالا (Acala)، یک پاراچین در شبکه پولکادات (Polkadot)، در ماه آوریل(فرودین) اعلام کرد که با Gauntlet Networks همکاری می کند. پالی چین کپتال (Polychain Capital) همچنین قصد دارد در بخش بازی گسترش یابد.


در حال حاضر، این شرکت دارای یک تیم ۳۲ نفره است و چیترا ادعا می کند که قصد دارد تیم را با کمک سرمایه تازه وارد شده در میان تقاضای فراوان برای پلتفرم های تجزیه و تحلیل کریپتو، گسترش دهد.


چیترا ادعا می کند که پردازش داده ها به دلیل رشد این بخش به طور فزاینده ای چالش برانگیز است.


بر اساس داده های ارائه شده توسط Defi Llama، کل ارزش قفل شده(TVL) در پروتکل های DeFi مبتنی بر اتریوم(Ethereum) در حال حاضر ۱۱۰.۸ میلیارد دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0