اخبار اکس نوین
1400/06/25
11:43
چرا کمیسیون بورس XRP را برخلاف اتریوم اوراق بهادار ثبت‌نشده می‌داند؟

اکس نوین: شکایت کمیسیون بورس آمریکا از شرکت بلاک چینی ریپل در ماه دسامبر سال گذشته اتفاق افتاد و در آن ریپل به فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده XRP متهم شده است. پرونده حقوقی ریپل و کمیسیون بورس از آن زمان ادامه داشته و طرفین در تلاشند تا در این جدال برنده شوند. چارلز گاسپارینو، خبرنگار فاکس بیزنس در توییتی از دلیل اینکه چرا XRP برخلاف اتریوم در نظر کمیسیون بورس اوراق بهادار ثبت‌نشده است پرده برداشت. او به نقل از منابع آگاه در کمیسیون بورس نوشت که اتریوم سال‌هاست زیرساخت بلاک چینی خود را توسعه داده و به فروش اتر برای ادامه مسیر متکی نیست. با این حال ریپل برای…

اکس نوین : شکایت کمیسیون بورس آمریکا از شرکت بلاک چینی ریپل در ماه دسامبر سال گذشته اتفاق افتاد و در آن ریپل به فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده XRP متهم شده است. پرونده حقوقی ریپل و کمیسیون بورس از آن زمان ادامه داشته و طرفین در تلاشند تا در این جدال برنده شوند.


چارلز گاسپارینو، خبرنگار فاکس بیزنس در توییتی از دلیل اینکه چرا XRP برخلاف اتریوم در نظر کمیسیون بورس اوراق بهادار ثبت‌نشده است پرده برداشت.


او به نقل از منابع آگاه در کمیسیون بورس نوشت که اتریوم سال‌هاست زیرساخت بلاک چینی خود را توسعه داده و به فروش اتر برای ادامه مسیر متکی نیست. با این حال ریپل برای تامین سرمایه کسب‌وکار خود به فروش XRP وابسته است و به همین دلیل در گروه اوراق بهادار قرار می‌گیرد.


جالب است بدانید برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل پیش‌تر در مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز اعلام کرده بود که شرکتش بدون فروش XRP سودآوری نخواهد داشت.


بر اساس شکایت کمیسیون بورس، شرکت ریپل در سال ۲۰۱۳ و در یکی از اسناد تبلیغاتی خود گفته که موفقیت آن، در گرو موفقیت فروش توکن XRP است.


پرونده حقوقی ریپل و کمیسیون بورس در حالی ادامه دارد که برایان بروکس، رئیس سابق نهاد کنترل‌کننده ارز آمریکا (OCC) در کنفرانسی اخیرا گفته است که نباید برای هر فعالیتی در حوزه ارزهای دیجیتال قانون وضع کرد. به گفته بروکس، همواره مقررات و قوانین دنباله‌رو بوده و این شرکت‌ها و افراد نوآور بوده‌اند که در خلا قانونی اقدام به نوآوری کرده‌اند. وی همچنین اظهار داشته که نهادهای قانون‌گذار به جای قانون‌گذاری کل صنعت بهتر است بر روی قوانین جبران خسارت و استانداردهای امنیتی متمرکز باشند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0