آکادمی هلاکوئی
1400/07/07
11:20
نرم افزار فینتک Titan تعدادی رمزارز جدید به پرتفوی خود افزود

این شرکت سه شنبه اعلام کرد که رمزارزهای…

این شرکت سه شنبه اعلام کرد که رمزارزهای الگورند،لینک و یونی سواپ را به مجموعه رمزنگاری فعال مدیریت شده خود اضافه کرده است که در ماه آگوست (شهریور) پس از افزایش سرمایه سری B به رهبری Andreessen Horowitz راه اندازی شده است.


اپلیکیشن فینتک می گوید که این افزونه ها در معرض اوراکل ها (از طریق LINK)، تامین مالی غیر متمرکز (از طریق UNI) و لایه های پایه قرارداد هوشمند (از طریق ALGO) قرار می گیرد، دسته هایی که به اعتقاد این شرکت با پیشرفت پذیرش رمزارزها از معیارهای سنتی بهتر عمل خواهد کرد.


گریت تراکولون (Gritt Trakulhoon)، تحلیلگر سرمایه گذاری رمزنگاری در Titan، از طریق ایمیل به CoinDesk گفت: “این رمزنگاری های جدید نشان دهنده چیزی است که Titan معتقد به ترکیبات بلند مدت عالی در راستای فلسفه سرمایه گذاری مورد آزمایش Titan است.”


تایتان در ابتدا گفت که نمونه کارهای Titan Crypto مجموعه ای از ۵ تا ۱۰ ارز رمزنگاری شده شامل بیت کوین، اتریوم، کاردانو و استلار خواهد بود. روز سه شنبه، این شرکت گفت که همراه با موارد اضافی، موقعیت صندوق را در، بیت کوین، اتریوم و کاردانو کاهش می دهد و از موقعیت خود در استلار به طور کامل خارج می شود.


Titan تقریبا ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه را برای بیش از ۳۰،۰۰۰ مشتری مدیریت می کند. این شرکت Titan Crypto را برای سهولت سرمایه گذاری مشتریان در رمزنگاری راه اندازی کرده است.


به گفته این شرکت، تیم سرمایه گذاری آن ماهانه تخصیص ها و رمزارزهای موجود در مجموعه رمزنگاری ها را بر اساس عملکرد آن ها در بازار تنظیم می کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coindesk.com



انتهای خبر

0
0