مبین تحلیل
1400/06/04
15:26
📌#پترول 📌#خالص_ارزش_دارایی ✅بخش اول 🔶همان طور که از تصویر اول مشخص است، در حدو 95 درصد پورتوی بورسی شرکت مربوط به صنعت شیمیایی می باشد. 62 درصد پو...

📌#پترول


📌#خالص_ارزش_دارایی


✅بخش اول



🔶همان طور که از تصویر اول مشخص است، در حدو ۹۵ درصد پورتوی بورسی شرکت مربوط به صنعت شیمیایی می باشد. ۶۲ درصد پورتفو متمرکز بر صنعت تولید کود و ترکیبات نیتروژن می باشد.



🔶همان طور که از شکل دوم مشخص است، در بخش تولید کود و ترکیبات نیتروژن، شلرد، کرماشا، شاروم و شیراز حضور دارند. با توجه به رشدی که در نرخ اوره و محصولات مرتبط با آن مشاهده می شود و همچنین شرایطی که سه شرکت کرماشا، شاروم و شیراز دارند؛ از نظر بنیادی در شرایط خوبی هستند.



🔶از طرح هایی که شرکت در پروتفوی بورسی خود دارد می توان به شلرد، ممسنی و کازرو اشاره کرد. دو طرح ممسنی و کارزرو به بهره برداری نرسیده اند و به زودی نیز به بهره برداری نمی رسند(درپست های قبلی توضیح داده شده است) اما طرح شلرد که تولید کننده حدودا ۱ میلیون تن اوره می باشد، در انتهای سال گذشته به بهره برداری رسیده و تولید خود را شروع کرده است.



🔶در نهایت مازاد ارزش پورتفوی بورسی ۱۶،۰۹۵ میلیارد تومان، بهای تمام شده ۱،۴۶۴ میلیارد تومان و در نهایت مازاد ارزش پورتفوی بورسی ۱۴،۶۳۰ میلیارد تومان می باشد(درپست نهایی اعداد آبدیت می شوند).



➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0