بورس۲۴
1403/05/11
01:17
نشست ارزیابی عملکرد ۳ ماهه سال ۱۴۰۳ صنایع مس شهید باهنر برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ این شرکت با حضور نادری مدیر عامل صدر تامین، هادی نیا عضو هیئت مدیره و پرورش معاون امور شرکت های صدر تامین، دیگر مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، نمازی زاده مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت صنایع مس باهنر در سالن جلسات هلدینگ صدر تامین و به صورت ویدئو کنفرانس با مجتمع کرمان برگزار شد...

🖊 جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ این شرکت با حضور نادری مدیر عامل صدر تامین، هادی نیا عضو هیئت مدیره و پرورش معاون امور شرکت های صدر تامین، دیگر مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، نمازی زاده مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت صنایع مس باهنر در سالن جلسات هلدینگ صدر تامین و به صورت ویدئو کنفرانس با مجتمع کرمان برگزار شد.


🔹 در این نشست، نادری ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و مدیران این شرکت یادآور شد: مس باهنر ازجمله شرکت‌های مهم مجموعه صدر تامین است که ۴۰ درصد از سبد سهام تاصیکو را تشکیل می‌دهد.


🔹 وی بیان داشت مس باهنر بعنوان نزدیکترین کارخانه به ملی مس با تولید محصولات دارای ارزش افزوده بیشتر، می‌کوشد تا اهمیت خویش را در اقتصاد کشور بیش‌ازپیش ارتقا دهد.


🔹 مدی رعامل صدرتامین افزود : توسعه محصولات دانش‌بنیان و فن‌آورانه می‌تواند موجب افزایش سودآوری صنایع مس و ارتقای جایگاه آن در اقتصاد کشور شود


🔹 هادی نیا عضو هیئت مدیره صدرتامین نیز ضمن تشکر از تلاش کارگران و مدیران مس باهنر که از خطه سردار شهید سلیمانی برای رونق بیش از پیش صنعت کشور، گام برمی دارند؛ گفت: تولید محصولاتی همچون لوله های آلیاژی توسط مس باهنر، توانسته نیاز بخش زیادی از پالایشگاهها و پتروشیمی ها را پوشش دهد و می بایست تولیداتی از این دست، در مس باهنر بیش از پیش افزایش یابد


🔹 پرورش معاون امور شرکتهای صدرتامین نیز پس از تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط کارگران و مهندسان و مدیران مس باهنر؛ بر حضور این شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی که می تواند فرصت ها و بازارهای جدیدی را پیش روی مس باهنر قرار دهد، تاکید کرد و افزود : کشف بازارهای جدید و تولید انحصاری برخی محصولات که نیاز شرکتهای پایین دستی مس است و همچنین محصولات با ارزش افزوده بالا باید جزو اولویت‌های شرکت قرار گیرد .


🔸 در ابتدای این جلسه نمازی زاده مدیر عامل صنایع مس باهنر، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته در ۳ ماهه ابتدایی سال جاری، اقدامات پیش رو و دستاوردهای این مجموعه را تشریح کرد و افزود: شرکت صنایع مس باهنر موفق گردید طی ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۳ با رشد ۴۰ درصدی سود خالص نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، ۲۳ درصد از بودجه تعیین شده را محقق کند.


🔸وی با اشاره به میزان تولید قریب به ۱۰ هزار تنی شرکت، رشد فروش ۱۸ درصدی در ۳ ماه ابتدایی سال جاری را یادآوری کرد و افزود: این میزان فروش، توانست ۲۳ درصد از بودجه تعیین شده شرکت برای سال۱۴۰۳ را محقق کند.


🔸 نمازی زاده افزود : سود عملیاتی شرکت نیز نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۵۳ درصد رشد داشته است.


🔸 گفتنی است ؛ شرکت صنایع مس شهید باهنر که در نیمه دوم سال ۱۳۶۰ راه اندازی و در سال ۱۳۷۴ با نماد فباهنر وارد بازار سرمایه شد، از جمله شرکتهای تابعه شستا و صدرتامین محسوب می شود که درحال حاضر بزرگترین مجتمع صنعتی ارتباط دهنده معادن مس و روی کشور با صنایع تولیدی به شمار می رود. این شرکت با تولید محصولات نیم ساخته مسی و آلیاژی در کارخانه های ذوب و ریخته گری، نورد، اکستروژن و لوله مسی خود، در تلاش است ضمن تامین نیاز شرکتهای داخلی، بازارهای جهانی را نیز بعنوان مقصد صادراتی محصولات با کیفیت و دانش بنیان خود، مد نظر قرار دهد.


11
انتهای خبر

0
0