اخبار اکس نوین
1400/12/26
12:09
روش هایی برای خرید دوج کوین در تراست والت

دوج کوین از سری ارزهایی بود که در ابتدا با قیمت بسیار پایینی روانه بازار شد؛ به حدی که بسیاری آن را مثل یک شوخی می دانستند و فکر نمی کردند که این ارز کوچک خیلی زود تبدیل به یکی از برترین های بازار معاملات شود. این ارز در ابتدا با هدف جایزه دادن به افراد یا پرداخت پاداش و کمک به موسسات خیریه وارد بازار شد و به دلیل همین اهداف خیرخواهانه هم خیلی زود به محبوبیت رسید. در حال حاضر دوج کوین در ردیف ارزهای دیجیتال برتر قرار گرفته است و افراد زیادی نسبت به خرید آن علاقه نشان می دهند. با توجه به همین موضوع در این…

دوج کوین از سری ارزهایی بود که در ابتدا با قیمت بسیار پایینی روانه بازار شد؛ به حدی که بسیاری آن را مثل یک شوخی می دانستند و فکر نمی کردند که این ارز کوچک خیلی زود تبدیل به یکی از برترین های بازار معاملات شود. این ارز در ابتدا با هدف جایزه دادن به افراد یا پرداخت پاداش و کمک به موسسات خیریه وارد بازار شد و به دلیل همین اهداف خیرخواهانه هم خیلی زود به محبوبیت رسید. در حال حاضر دوج کوین در ردیف ارزهای دیجیتال برتر قرار گرفته است و افراد زیادی نسبت به خرید آن علاقه نشان می دهند. با توجه به همین موضوع در این مقاله قصد داریم یکی از ساده ترین روش ها یعنی خرید دوج کوین در تراست والت را به شما معرفی کنیم.


همه ما برای نگهداری از ارزهای دیجیتال خود از کیف پول استفاده می کنیم؛ تراست والت یکی از محبوب ترین و ایمن ترین کیف پول های دنیای دیجیتال شناخته می شود و توسط بسیاری از تریدرهای مبتدی و حرفه ای به کار می رود. این والت دارای مزایای مختلفی است که در ادامه تعدادی از آن ها را بیان خواهیم کرد.


البته این کیف پول معایبی هم دارد که ممکن است استفاده از آن را برای شما کمی سخت تر کند. از جمله اینکه در حال حاضر فقط نسخه موبایلی آن در دسترس است و نمی توانید از طریق ویندوز یا دسکتاپ به آن دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این عدم وجود احراز هویت دو مرحله ای ممکن است کمی امنیت حساب کاربری شما را به خطر بیندازد. در هر حال با وجود این ایرادها در حال حاضر Trust Wallet از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال است که شما می توانید انواع ارزهای جدید و قدیمی از جمله دوج کوین را از طریق آن بخرید و بفروشید. در ادامه روش هایی برای خرید دوج کوین در تراست والت به شما آموزش خواهیم داد.


قبل از هر چیز لازم است که این کیف پول را که در حال حاضر تنها نسخه اندروید و iOS آن در دسترس است بر روی گوشی خود نصب کنید و یک حساب کاربری در آن بسازید. این کار چندان سخت نیست و تنها کافی است آدرس ایمیل خود، نام کاربری و رمز عبور دلخواه را وارد کنید تا حساب کاربری تان ایجاد شود.


مهم ترین قدم برای خرید دوج کوین در تراست والت اتصال کیف پول به صرافی مورد نظر است. با توجه به اینکه دوج کوین بر روی شبکه بایننس اسمارت چین تعریف شده است، باید به سراغ صرافی هایی بروید که از این شبکه پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال پنکیک سواپ یکی از بهترین گزینه ها است؛ اگر دوست دارید از امکانات صرافی های داخلی استفاده کنید نیز می توانید تراست والت را به حساب کاربری خود در اکس نوین بیفزایید و از این طریق خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید.


بعد از اتصال کیف پول به صرافی، نوبت به انتخاب ارزهای مورد نظر برای خرید می رسد. به همین منظور در کیف پول خود بر روی گزینه trade کلیک کنید و در صفحه جدید بخش exchange را باز کنید. اکنون باید ارزی که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید و سپس مقدار مورد نظر برای خرید را نیز مشخص نمایید. توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید مراحل را تا آخر دنبال کنید، ابتدا باید از داشتن موجودی کافی در حساب کاربری خود اطمینان حاصل کنید.


بعد از تعیین مقدار و انتخاب دوج کوین به عنوان ارز مورد نظر نوبت به خرید دوج کوین در Trust Wallet می رسد؛ به این معنا که در صفحه جدید آدرس ارزها ایجاد می شود که باید آن را برای فروشنده ارسال کنید تا بتواند ارزها را برای شما بفرستد.


در اینجا مراحل خرید به پایان رسیده است و اگر آدرس را درست ارسال کرده باشید، فروشنده می تواند ارزهای شما را به مقصد برساند. در این حالت موجودی کیف پولتان به اندازه ارزهای خریداری شده افزایش پیدا خواهد کرد. اگر فکر می کنید که ممکن است در هریک از این مراحل کاری را اشتباه انجام دهید، حتما با مشاوران متخصص اکس نوین در ارتباط باشید. ضمن اینکه کلیه مراحل خرید ارز دیجیتا ل در اکس نوین به صورت کاملا اتوماتیک انجام می گیرد تا شما هیچ اشتباهی در فرایند خرید رمز ارزها نکنید.


جمع بندی


مراحل خرید دوج کوین در تراست والت تفاوتی با خرید سایر ارزهای دیجیتال از طریق این کیف پول ندارد. تنها باید دقت کنید که آدرس را به درستی بفرستید تا اشتباهی در فرایند انتقال پیش نیاید. نکته دیگر اینکه انجام این فرایند کارمزد خود را دارد که به صورت اتوماتیک از حساب شما کسر خواهد شد. نکته مهم دیگر اینکه کارشناسان توصیه می کنند که همه سرمایه خود را بر روی یک ارز قرار ندهید و روی رمز ارزهای مختلف سرمایه گذاری کنید تا ریسک معاملات شما پایین بیاید.


انتهای خبر

0
0