صکوک
1402/09/06
10:04
عرضه دو صکوک مرابحه برای تامین مالی بخش خصوصی در حوزه داروسازی و گردشگری

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت داروسازی دکتر عبیدی (سهامی عام) به مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان از طریق بورس اوراق بهادار تهران و صکوک مرابحه شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سهامی عام) به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز…

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت داروسازی دکتر عبیدی (سهامی عام) به مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان از طریق بورس اوراق بهادار تهران و صکوک مرابحه شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سهامی عام) به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت داروسازی دکتر عبیدی به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان جهت تامین سرمایه در گردش به منظور خرید بخشی از مواد اولیه مورد نیاز تولید در نمادهای صعبید۶۹، صعبید۶۰۹ و صعبید۰۶۹ از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌گردد.


این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر سه ماه یک بار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌گردد. صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری بانک سامان به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه کاردان به عنوان بازارگردان و صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت کاردان و شرکت تامین سرمایه کاردان به عنوان متعهدین پذیره‌نویسی توسط شرکت واسط مالی مرداد چهارم (با مسئولیت محدود) منتشر می‌شود. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک سامان می‌باشد.


فرابورس ایران نیز در روز سه‌شنبه میزبان پذیره‌نویسی صکوک مرابحه شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان در نمادهای سمگا۰۶۱ و سمگا۰۶۲ می‌باشد.


این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشد که اقساط آن هر شش ماه یکبار از طریق شرکت سمات پرداخت می‌گردد. صکوک مرابحه شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران از طریق شرکت کارگزاری بانک سامان به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت‌های تامین سرمایه دماوند و تامین سرمایه لوتوس پارسیان به عنوان بازارگردانان و متعهدین پذیره‌نویس توسط شرکت واسط مالی مرداد چهارم (با مسئولیت محدود) منتشر می‌شود. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک سامان می‌باشد.


انتهای خبر

0
0