آکادمی هلاکوئی
1400/10/25
10:30
FTX صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ۲ میلیارد دلاری با تمرکز بر تقویت بلاک چین و پذیرش Web۳ راه اندازی می کند

شرکت ارزهای دیجیتال FTX از راه اندازی یک…

شرکت ارزهای دیجیتال FTX از راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ۲ میلیارد دلاری به نام FTX Ventures خبر داده است. تمرکز این صندوق بر پیشرفت فناوری بلاک چین و وب ۳ در کنار سرمایه گذاری در “رسانه های اجتماعی، بازی، فین تک، نرم افزار و مراقبت های بهداشتی” خواهد بود.


FTX صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ۲ میلیارد دلاری را معرفی کرد و شریک Lightspeed ایمی وو را استخدام کرد


FTX Trading Limited راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر جدید را با هدف تقویت راه حل های بلاک چین و ارزهای دیجیتال که در مجموعه ای از صنایع مختلف اعمال می شود، اعلام کرده است. علاوه بر راه اندازی صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ۲ میلیارد دلاری FTX Ventures، این شرکت شریک سابق Lightspeed Ventures، ایمی وو(Amy Wu) را استخدام کرده است. بر اساس این اعلامیه، وو رهبری طرحهای بازی، M&A و تجاری FTX Ventures را بر عهده خواهد داشت.


اعلامیه صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ارسال شده به Bitcoin.com News توضیح می دهد:


ماموریت اصلی FTX Ventures پیشبرد پذیرش جهانی بلاک چین و وب ۳، با سرمایه گذاری گسترده در حوزه رسانه های اجتماعی، بازی، فین تک، نرم افزار و مراقبت های بهداشتی است. این صندوق در شرکت‌ها و پروژه‌های چند مرحله‌ای سرمایه‌گذاری خواهد کرد و تامین مالی انعطاف‌پذیر و پشتیبانی استراتژیک را از FTX و شبکه شرکای جهانی آن ارائه می‌کند.


وو می گوید که مشتاقانه منتظر است تا در کنار مدیر عامل FTX سم بنکمن-فرید کار کند و وی خاطرنشان کرد که FTX Ventures مشتاقانه منتظر حمایت از مشاغل و کارآفرینان است. وو در بیانیه ای گفت: “ما به ویژه در مورد بازی وب ۳ و توانایی آن برای آوردن مخاطبان عام به اکوسیستم هیجان زده هستیم”


سام بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX، “برای یافتن نوآوری تحول آفرین هیجان زده است”


FTX در طول ۱۲ ماه گذشته اقدامات زیادی با تمرکز قابل توجه بر ورزش و سرگرمی انجام داده است. سال گذشته، FTX با Monumental Sports Entertainment (MSE)، Sports Illustrated، Shohei Ohtani از لوس آنجلس انجلز، شرکت جهانی ورزش های الکترونیکی تی اس ام، یک از اعضای تیم گرین بی پکرز، Aaron Jones، تیم فرمول یک Mercedes-AMG Petronas و برنده هفت دوره سوپر بول تام بردی و همسر سوپر مدلش ژیزل بوندشن شریک شد.


در هفته اول نوامبر ۲۰۲۱، FTX به Solana Ventures و Lightspeed پیوست تا یک صندوق بازی بلاک چین ۱۰۰ میلیون دلاری راه اندازی کند. سام بانکمن-فرید روز جمعه در رابطه با صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر جدید گفت: “سرمایه گذاران ما در FTX تاثیر عمیقی در حمایت از رشد و توسعه ما گذاشته اند.” بنکمن-فرید افزود: “ما در تلاش هستیم تا همین کار را در FTX Ventures انجام دهیم و از یافتن باهوش ترین ذهن ها و نوآوری های تحول آفرین در فناوری هیجان زده هستیم.”




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0