بورس نیوز
1401/12/24
11:35
امروز، دومین روز پذیره نویسی صندوق طلای "ناب"

پذیره نویسی واحد‌های صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای نهایت نگر با نماد "ناب" برای دومین روز انجام می شود.


به گزارش بورس نیوز ، پذیره نویسی واحد‌های صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای نهایت نگر با نماد "ناب" به عنوان دهمین صندوق طلای بازار سرمایه در بورس کالا از روز گذشته آغاز و تا روز یکشنبه هفته آینده (۲۸ اسفند ۱۴۰۱) ادامه خواهد یافت.


بر اساس این گزارش، در پایان روز نخست پذیره نویسی (سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱) در مجموع ۱۳ میلیون و ۹۵۶ هزار واحد از این صندوق به فروش رسید و این در حالی است که سرمایه گذاران می‌توانند در سه روز کاری باقیمانده (تا پایان روز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱) در این پذیره نویسی حضور یابند.


پذیره نویسی واحد‌های صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر طلای نهایت نگر با نماد "ناب" از دیروز (سه شنبه ۲۳ اسفند) از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۵ آغاز و به مدت ۴ روز کاری یعنی تا یکشنبه ۲۸ اسفند ادامه می‌یابد.


ناب به عنوان دهمین صندوق طلایی بورس کالا در کنار نماد‌های طلا، زر، عیار، گوهر، کهربا، مثقال، زرفام، نفیس و گنج قرار می‌گیرد و امکان سرمایه گذاری در حوزه شمش طلا را نیز برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند.

انتهای خبر

0
0