بورس پرس
1402/09/06
14:05
گسترش فعالیت‌های تپسی گاراژ به ۳ استان در سال اول فعالیت

شرکت تپسی پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت کسب و کار جدید تپسی گاراژ، فعالیت‌ها را به ۳ استان گسترش داد و تنوع محصول را به ۱۵۰ قلم رساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت تپسی پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت کسب و کار جدید تپسی گاراژ تا کنون، فعالیت‌ها را به ۳ استان گسترش داده و تنوع محصول را به ۱۵۰ قلم رسانده است.


بر اساس این گزارش، تپسی گاراژ در آبان سال ۱۴۰۱ با هدف ارائه خدمت به راننده‌ها در حوزه خرید آنلاین قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمت پایین‌تر از بازار راه اندازی شد.


ارائه محصولاتی مانند روغن موتور، رینگ و لاستیک، لوازم یدکی، باطری، بیمه، خدمات تعمیری و کارواش از جمله خدمات تپسی گاراژ برای راننده‌های این شرکت محسوب می‌شود. در این بین بیشترین تقاضا مربوط به لاستیک و روغن موتور بود.



امین سمیعی معاون رشد شرکت تپسی در خصوص یک سالگی تپسی گاراژ، گفت: از ابتدای شکل‌گیری، توجه به سفیران و برآورده کردن نیازهای آنها به امری جدانشدنی از DNA تپسی تبدیل شد. تپسی گاراژ یک سال پیش با ایده ارائه خدمات و محصولات مورد نیاز به سفیران متولد شد و پس از استقبال آنها گسترش پیدا کرد تا به صورت یک محصول مستقل ادامه حیات دهد. در این زمان کوتاه حدود ۶.۵ میلیون مرتبه از این وب‌سایت بازدید شده و بیش از ۱۶۰ هزار کاربر از میان سفیران تپسی، جذب خدمات تپسی گاراژ شده‌اند.


وی افزود: در حالی امروز در ۳ استان تهران، البرز و مشهد مشغول ارائه خدمات به سفیران بوده که این تعداد در سال آینده، قطعا افزایش چشمگیری خواهد داشت. به‌علاوه برنامه‌های بسیاری در رابطه با توسعه محصولات و نوع خدمات در حال طراحی است تا همه راننده‌ها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان از خدمات متنوع تپسی استفاده کنند.



از آمارهای جالب توجه سال اول فعالیت این شرکت، می‌توان به فروش بیش از ۱۰۴ هزار لیتر روغن اشاره کرد. همچنین مجموع خرید ۴۹ میلیون تومانی توسط یک راننده و ۱۹ سفارش یکتا از طرف یکی دیگر از سفیران این شرکت از منظر حجم ریالی و تعداد دریافت خدمات از رکوردهای شخصی ثبت‌شده در سال اول فعالیت تپسی گاراژ هستند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0