بورس پرس
1402/11/25
00:01
برنامه افزایش سرمایه ۱۶۹۴، ۱۰۰ و ۲۷ درصدی "اخابر"، "های وب" و "ولبهمن"

سه شرکت بهمن لیزینگ، داده گستر عصر نوین و مخابرات به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۲۷، ۱۰۰ و ۱۶۹۴ درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت بهمن لیزینگ، داده گستر عصر نوین و مخابرات به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۲۷، ۱۰۰ و ۱۶۹۴ درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر دادند.


بر اساس این گزارش، "ولبهمن" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۵۲۰ به ۶۶۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت های مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی، افزایش حجم فعالیت عملیات لیزینگی و استفاده از معافیت مالیاتی قانون بودجه اعمال خواهد شد.


همچنین "های وب" درصدد است سرمایه فعلی را از ۳ به ۶ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، عدم خروج نقدینگی و استفاده از معافیت مالیاتی قانون بودجه شود.


در این میان، "اخابر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۶ به ۱۰۷.۶ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور جهت اصلاح ساختار مالی و در راستای قانون استفاده از توان تولیدی و خدماتی اعمال خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0