مبین تحلیل
1400/07/04
10:46
تحلیل بنیادی و تکنیکال نماد ومهان 🔶بیشترین قسمت پورتفوی بورسی شرکت مربوط به صنعت فلزات اساسی و استخراج کانی های فلزی می باشد. از پورتفوی بورسی شرک...

تحلیل بنیادی و تکنیکال نماد ومهان



🔶بیشترین قسمت پورتفوی بورسی شرکت مربوط به صنعت فلزات اساسی و استخراج کانی های فلزی می باشد. از پورتفوی بورسی شرکت می توان به ترتیب مازاد ارزش به کگل، وغدیر و فملی اشاره کرد. سرمایه گذاری غدیر بیشترین پورتفویش مربوط به پارسان، کگهر و پارس می باشد. از پورتفوی غیر بورسی ومهان می توان به مهندسی و ساختمان صنایع نفت، تامین سرمایه سپهر و نورد و لوله اهواز اشاره کرد. Nav هر سهم در حدود ۳۰۰۰۰ ریال می باشد و p/nav هر سهم در حدود ۵۰ درصد می باشد.



🔶سهم پس از برخورد به سقف استاتیک خود وارد یک روند اصلاحی شده است و اما تراکم و تعداد کندل ها در اصلاح و همچنین نمایش یک واگرایی مخفی، این انتظار را به وجود می آورد که روند مجدد به سمت سقف استاتیک خود برسد، باتوجه به ثبت کندل صعودی انتظار داریم سهم با در نظر گرفت حد ضرر زیر منطقه برگشت، تا ۱۹۰۰ تومان به عنوان هدف اول همراهی کرد، دقت شود هرچه برگشت نزدیک تر به قیمت ۱۴۷۰ تومان رخ بدهد از نظر ریسک به بازده بهتر خواهد بود.



➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0