رمزارز نیوز
1401/06/30
12:30
دردسر جدید برای استیبل کوین تتر!

یک قاضی دادگاه در نیویورک به تتر دستور داده که سوابق مالی مربوط به حمایت از USDT را ارائه کند. این دستور… مطالعه مطلب ...

یک قاضی دادگاه در نیویورک به تتر دستور داده که سوابق مالی مربوط به حمایت از USDT را ارائه کند. این دستور به‌عنوان بخشی از فرآیند رسیدگی به شکایتی از تتر با این ادعا که این شرکت از انتشار USDT برای حمایت از کمپین افزایش قیمت بیت کوین عمل کرده، صادر شده است.


طبق گزارش‌ها، این دادگاه از تتر خواسته که دفتر کل، ترازنامه، صورت‌حساب درآمد، صورت‌های جریان نقدی، صورت‌های سود و زیان و همچنین سوابق معاملات یا نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال یا سایر استیبل‌کوین‌هایش را با زمان‌بندی به آن‌ها ارائه کند.


همچنین، تتر باید جزییات حساب‌هایی را که در صرافی‌های Bitfinex، Poloniex و Bittrex دارد، در اختیار این دادگاه بگذارد.


وکلای مدافع تتر برای جلوگیری از صدور این احکام آن را «بسیار غیرقابل‌تحمل» و «سنگین» خواندند، اما قاضی کاترین پولک، ضمن رد مخالفت آن‌ها گفت:


این اسناد، بدون شک مهم هستند و شاکیان به‌صراحت توضیح می‌دهند که به این اطلاعات برای ارزیابی حمایت USDT با دلار آمریکا نیاز دارند.


او ادامه داد:


به نظر می‌رسد اسنادی که در RFPهای تراکنش‌ها جستجو می‌شوند، به یکی از اتهامات اصلی می‌توانند پاسخ دهند. این موضوع که متهمان در معاملات کالاهای مجازی از USDT بدون پشتوانه استفاده کرده‌اند یا این تراکنش‌ها از نظر استراتژیک برای تورم بازار زمان‌بندی شده‌اند یا خیر، از این طریق مشخص می‌شود.


هم‌زمان، شکایت دیگری علیه تتر در دادگاه عالی نیویورک در جریان است که ادعا می‌کند دادستان کل نیویورک باید اسنادی را که در تحقیقات خود در مورد ذخایر تتر جمع‌آوری کرده بود، منتشر کند.


لازم به ذکر است که تحقیقات دادستانی نیویورک در خصوص ذخایر تتر در ماه فوریه ۲۰۲۱، با پرداخت ۱۸٫۵ میلیون دلار از سوی این شرکت به پایان رسید.


انتهای خبر

0
0