سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/05
08:44
#پتروشیمی ✍️ در گروه پتروشیمی گزارش ماهانه #شخارک منتشر شد. این شرکت در فروردین 7.557 میلیارد ریال، در اردیبهشت 6.237 میلیارد ریال و در مجموع دوره...

#پتروشیمی



✍️ در گروه پتروشیمی گزارش ماهانه #شخارک منتشر شد. این شرکت در فروردین ۷.۵۵۷ میلیارد ریال، در اردیبهشت ۶.۲۳۷ میلیارد ریال و در مجموع دوره ۲ ماهه ۱۳.۵۰۲ میلیارد ریال فروش زده است. این رقم برای دوره مشابه سال گذشته ۳.۴۲۰ میلیارد ریال بوده است. رشد مقدار فروش و جهش نرخ‌ها عامل اصلی پرش ۲۹۵ درصدی درآمد شرکت است. میانگین نرخ متانول سال گذشته به ازای هر تن ۵۳ میلیون ریال بوده و این رقم اکنون به ۶۹ میلیون ریال رسیده است. به نظر برای سال جاری تحولات جالبی در شخارک داشته باشیم.



✅ اما در اوره‌سازها نگاهی به #خراسان خواهیم داشت. فروش این شرکت در فروردین و اردیبهشت به ترتیب ۲.۳۵۸ و ۲.۷۳۱ میلیارد ریال و برای مجموع دو ماه ۵.۰۹۰ میلیارد ریال بوده است. درآمد دوره مشابه سال گذشته ۲.۹۳۳ میلیارد ریال بوده است. نکته مهم در خراسان اینکه، نرخ فروش اوره حمایتی از ۳۸ میلیون ریال به ازای هر تن در اسفند ماه به ۴۵ میلیون ریال در اردیبهشت رسیده است. بنابراین انتظار تقویت حاشیه سود شرکت وجود دارد.



انتهای خبر

0
0