رمزارز نیوز
1401/04/27
12:00
پیش‌بینی ارزش بازار NFT تا سال ۲۰۳۰

شرکت Verified Market Research در گزارش اخیر خود، آینده بسیار خوبی را برای بازار توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT)… مطالعه مطلب ...

شرکت Verified Market Research در گزارش اخیر خود، آینده بسیار خوبی را برای بازار توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) پیش‌بینی کرده و تخمین می‌زند که ارزش بازار NFT تا سال ۲۰۳۰ به ۲۳۱ میلیارد دلار برسد.


این شرکت تحقیقاتی، طی یک گزارش مفصل ۲۰۲ صفحه‌ای، ارزش بازار NFTها در سال ۲۰۲۱ را ۱۱.۳ میلیارد دلار ارزیابی کرده و پیش‌بینی کرده است که این بخش در هشت سال آینده با نرخ رشد مرکب سالانه ۳۳.۷ درصد رشد خواهد کرد.


یکی از عوامل رشد NFTها، توسعه آن‌ها در صنایع گوناگون و بخش‌های مختلف زندگی، از جمله موسیقی، فیلم و ورزش است.


صنعت بازی، یکی از محرک‌های کلیدی بازار توکن‌های NFT بوده است. به گزارش Verified Market Research، شرکت Enjin یکی از اولین شرکت‌های بزرگ بازی است که فناوری بلاکچین را با زیرساخت‌های خود ترکیب کرده و توکن مخصوص خود را راه‌اندازی کرده است. به‌تازگی بازی‌های درآمدزا نیز به نوبه خود، کمک شایانی به فراگیر شدن NFTها کرده‌اند.


در این گزارش، همچنین نقش صنعت ورزش بسیار پررنگ ارزیابی‌شده و به همکاری Dapper Labs با سازمان UFC برای عرضه کلکسیون توکن‌های NFT اشاره شده است.


این گزارش، چشم‌انداز مشابهی درباره NFTها با گزارش شرکت SkyQuest Technology که در ماه می ۲۰۲۲ منتشر شد، دارد. شرکت SkyQuest Technology نیز در گزارش خود، نرخ رشد ۳۴ درصدی را برای بازار توکن‌های NFT بین سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۸ پیش‌بینی کرده بود.


انتهای خبر

0
0