رمزارز نیوز
1402/12/28
15:00
باز هم توییتی مرموز از ایلان ماسک! آیا قیمت ریپل و دوج کوین بالا می‌رود؟

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، با اظهارنظری که به گفته‌های قبلی او درباره دوج کوین شباهت دارد، بار دیگر توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد.


این توییت با عبارت “احتمالا سرگرم‌کننده‌ترین نتیجه، محتمل‌ترین نتیجه است” موجب برانگیخته شدن هیجان در بین طرفداران ریپل (XRP) و دوج کوین (DOGE) شده است.


ماسک که به داشتن علاقه به طنز و میم‌ها شهرت دارد، پیش‌تر گفته بود که موفقیت غیرمنتظره دوج کوین، نمونه‌ای از طنز سرنوشت است. او در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود که “سرگرم‌کننده‌ترین و در عین حال، طنزآمیزترین نتیجه این است که دوج کوین در آینده به ارز رایج زمین تبدیل شود.”


در هفته گذشته، پس از اعلام تمایل ماسک برای پذیرش پرداخت با دوج کوین برای خرید خودروهای تسلا، قیمت این ارز دیجیتال افزایش یافته بود.


با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج کوین ۱.۷ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته و به ۰.۱۴۷ دلار رسیده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز ۳۰.۵ درصد کاهش داشته است.


ریپل نیز با کاهش ۱.۲۲ درصدی قیمت و کاهش ۳۱.۳۳ درصدی حجم معاملات خود در ۲۴ ساعت گذشته روبرو بوده و اکنون در محدوده ۰.۶۱۰۴ دلاری معامله می‌شود.


با اینکه توییت اخیر ماسک به طور مستقیم به هیچ ارز دیجیتالی اشاره نکرده، اما با توجه به علاقه او به دوج کوین، باعث واکنش‌هایی از سوی طرفداران هر دو ارز دیجیتال شده است. طرفداران دوج کوین این توییت را یادآور گفته‌های قبلی ماسک دانسته و آن را نشانه‌ای مثبت برای آینده این ارز تلقی می‌کنند.


در این میان، XRP cryptowolf، یکی از اعضای انجمن ریپل نیز نسبت به توییت ماسک واکنش نشان داد و گفت:


دقیقا به همین دلیل است که میم کوین‌ها رشد سهموی دارند.


انتهای خبر

0
0