آکادمی هلاکوئی
1400/10/23
21:10
قیمت NEAR سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رساند

پروتکل Near (NEAR) با نزدیک شدن به انتشار…

پروتکل Near (NEAR) با نزدیک شدن به انتشار اکوسیستم DeFi خود، یک دور دیگر سرمایه‌گذاری چشمگیر را به پایان رساند. با انتشار این اعلامیه، قیمت NEAR حد تاریخی جدیدی را به ثبت رساند.


بنیاد NEAR مبلغ ۱۵۰ میلیون دلار را به رهبری Three Arrows Capital تامین می کند


به گزارش Coindesk، بنیاد NEAR، سازمانی که پشتیبان Near Protocol (NEAR) و محصولات وابسته آن است، آخرین دور سرمایه گذاری بودجه استراتژیک خود را با جمع آوری ۱۵۰ میلیون دلار تکمیل کرده است.


Three Arrows Capital با حضور سایر شرکت های بزرگ اعم از: Andreessen Horowitz ،Alameda Research ،Dragonfly Capital ،Amber Group و غیره، این دور را رهبری کردند.


پیش از این، بنیاد NEAR از نوآوری ۸۰۰ میلیون دلاری DeFi خود رونمایی کرده بود. از این مبلغ هنگفت، ۳۰۰ میلیون دلار به اکوسیستم پروتکل های مالی غیرمتمرکز در Near کمک می شود.


Near Protocol یکی از امیدوارکننده ترین “قاتل های اتریوم” است. تیم آن پیشگام مفهوم sharding بود، به عنوان مثال، تکنیک هایی که به سیستم های بلاک چین اجازه می دهد تا به چندین زنجیره به هم پیوسته تقسیم شوند.


قیمت NEAR سهمی می‌شود و رکورد جدیدی را ثبت می‌کند


با این اعلام مثبت، قیمت NEAR طی دو ساعت ۸ درصد افزایش یافت تا بالاترین رکورد جدید خود را ثبت کند. در زمان انتشار این مقاله، NEAR با قیمت ۱۹/۷ دلار روی پلتفرم های اصلی معامله می شود.


2022 01 13 20 46 37 NEAR Price Prints New All Time High on Massive Fundraising Announcement - قیمت NEAR سقف تاریخی جدیدی را به ثبت رساند

در چشم انداز میان مدت، کمتر از شش ماه طول کشید تا قیمت NEAR بیش از ۱۲ برابر شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0