سنا
1399/10/22
10:32
"ثنوسا" با سود ۲۹۸ریالی برای هرسهم از زیان خارج شد

شرکت نوسازی و ساختمان تهران در یکسال فعالیت توانسته برای هرسهم به سود ۲۹۸ریالی برسد و از زیان خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت نوسازی و ساختمان تهران در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ توانسته برای هرسهم ۲۹۸ریال سود بسازد و از زیان۱۱۷ریالی هرسهم در سال مالی گذشته خارج شود .


"ثنوسا" در این گزارش، زیان عملیاتی را ۵۴میلیارد ریال و سود خالص را ۷۸۲میلیارد ریال منتشر کرده است. همچنین زیان انباشته را ۹۶۱میلیارد و ۳۷۰میلیارد ریال اعلام کرد .


این شرکت در برنامه های با اهمیت خود برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۴۰۰ به ادامه عملیات اجرایی پروژه ظفر و عملیات اجرایی نوساکیش اشاره کرده است .


سیاست شرکت در خصوص فروش تتمه زیر بنای متعلقه پس از تکمیل پروژه خواهد بود در نتیجه درآمد حاصل از فروش، در سال مالی منتهی به ۳۱شهریور۱۴۰۰ قابل شناسایی خواهد بود .


این شرکت اعلام کرد که باتوجه به دعوی حقوقی با پیمانکار و تکمیل تنها ۵۰درصد پروژه (سه بلوک باقیمانده) تکمیل نهایی پروژه و اقدام به فروش آن در سال مالی ۳۱شهریور۱۴۰۱ برآورد می شود .


«ثنوسا» پیگیر اقدامات حقوقی در رابطه با بانک پاسارگاد، پروژه نگین پردیس(آتروپاتن تلاشگر) و پروژه الهیه در رابطه با شریک سازنده است. همچنین پیگیر توافقات بعمل آمده با سازمان ملی زمین و مسکن در رابطه با پروژه های لواسان، ظفر، الهیه، آفتاب تبریز و توافقات با شرکت عمران شهرجدید پردیس در خصوص کارهای انجام شده در زمین پروژه مهر پردیس و اقدامات حقوقی از بابت حل و فصل با بنیاد تعاون ناجا در رابطه با بانک قوامین است .


انتهای خبر

0
0