آکادمی هلاکوئی
1400/07/02
11:00
صندوق پوشش ریسک کریپتو، تراست های فعالانه مدیریت شده ی اتر و بیت کوین راه اندازی می کند

یک شرکت سرمایه گذاری کریپتو ، دو محصول…

یک شرکت سرمایه گذاری کریپتو ، دو محصول جدید را راه اندازی می کند که هدف آنها این است که به سرمایه گذاران معتبر این فرصت را بدهند که با مقدار کمتری از نوسانات شدید بازار ، دسترسی به رمزارزها داشته باشند.


Cambrian Asset Management ، یک شرکت سرمایه گذاری مستقر در کالیفرنیا با بیش از ۲۰۰ میلیون دلار دارایی تحت مدیریت خود ، این هفته محصولات موسوم به Cambrian Bitcoin Systematic Trust و Cambrian Ethereum Systematic Trust خود را اعلام کرد. بر خلاف محصولات موجود ، مانند Grayscale’s Bitcoin Trust ، صندوق های جدید Cambrian قصد دارد علاوه بر ارائه دسترسی ، ریسک قیمت بیت کوین و اتر را کاهش دهد.


مارتین گرین ، مدیر ارشد اجرایی Cambrian ، می گوید: “ما از ارائه راه جدیدی برای سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال از طریق راه اندازی این Trust های جدید بسیار هیجان زده هستیم.” “سرمایه گذاران بارها از ما خواسته اند که آیا می توانند از سیستم های ما برای مدیریت فعالانه دسترسی به بیت کوین یا اتریوم خود برای محافظت در برابر ریزشهای اساسی که مختص بازار دارایی های دیجیتال هستند ، استفاده کنند.”


Green’s Cambrian از استراتژی های معاملاتی کمّی و بیش از ۱۰۰ میلیارد نقاط داده بازار استفاده کرده است تا بازدهی بزرگتری را به سرمایه گذاران بازگرداند. طبق گزارش بلومبرگ ، این صندوق از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا پایان آگوست ۷۶ درصد برای سرمایه گذاران خود بازگردانده است. در همین حال ، بیت کوین ۶۲ درصد بازگشت داشته است. در همان زمان ،این صندوق “نوسان نزولی بیش از ۷۰ درصدی” را سرکوب کرده است.


این می تواند برای سرمایه گذارانی که به دنبال مواجهه با بازاری هستند که مکررا شاهد این است که لیکوئید شدنهای متوالی بیش از ۵۰ درصد کاهش را در پی دارد ، مورد استقبال قرار گیرد.


در مصاحبه با The Block ، گرین گفت که دو محصول جدید trust می تواند به عنوان پایه ای برای محصولات بعدی عمل کند ، که می تواند سرمایه گذاران معتبر را در معرض طیف وسیعی از دارایی ها قرار دهد. به طور بالقوه ، کامبرین می تواند با تاییدیه های قانونی مناسب و همکاریهای شرکتی ، آن محصولات را برای سرمایه گذاران خرد افتتاح کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: theblockcrypto


انتهای خبر

0
0