آکادمی هلاکوئی
1400/02/08
16:57
شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل دریک روز معادل ۲.۵ میلیارد دلار آلتکوین خرید

گری اسکیل، بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال جهان،…

گری اسکیل، بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال جهان، به رهبری بری سیلبرت (Barry Silbert) ، اعلام کرد که معادل ۲.۵ میلیارد دلار ارز دیجیتال در یک روز خریداری کرده و از ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) ، معادل ۴۵.۵ میلیارد دلار دارایی دیجیتال را در اختیار دارد.


درحال حاضر تمامی دارای دیجیتال این شرکت آلت کوین است و داده های تجزیه و تحلیل نشان می دهد که این شرکت به دنبال دامپ بیت کوین و اتریوم و چند رمزارز دیگر است.


7126 009 1 - شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل دریک روز معادل 2.5 میلیارد دلار آلتکوین خرید

طبق اطلاعات دریافتی از پلتفرم تحلیل داده Bybt ، طی هفته گذشته ، گری اسکیل مقادیر زیادی از رمزارز های استلار(۲۷۷،۹۳۱) ، MANA (۱۰۲،۱۸۳) ، LINK (۳۴،۵۰۶) ، بت (۷۸،۰۱۴) و سایر آلت کوین را خریداری کرده است.


به خریدهای رمزارز MANA طی ۲۴ ساعت گذشته ، ۲۰۷۰۹ کوین دیگر افزوده شده است .



800x450x7126 00 2.jpg.pagespeed.ic.Ku6OUeb9Bf - شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل دریک روز معادل 2.5 میلیارد دلار آلتکوین خرید

گری اسکیل به دنبال دامپ بیت کوین ، اتریوم و اتریوم کلاسیک


طبق اطلاعات دریافتی از پلتفرم تحلیل داده Bybt، در ماه گذشته ، گری اسکیل ۱۱۴۹ بیت کوین را فروخته است و در طی هفته اخیر و ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب سبب دامپ ۲۵۱ BTC و ۳۵ BTC شده است


این شرکت همچنین با فروش ۶۹۵۱ اتریوم در ماه گذشته ، ۱۵۱۹ در هفته گذشته و ۲۱۷ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ، از کل دارایی های اتریوم خود خلاص شده است.



شاخص سهام سرمایه‌گذاری بیت‌کوین گری اسکیل (GBTC) با حق اختیار معامله (Premium) -۹.۳۴ درصد معامله می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0