اخبار اکس نوین
1400/09/13
00:00
حمام خون در ساتوشی استریت؛ بیت کوین به ۴۵۰۰۰ دلار سقوط کرد

اکس نوین: بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته با سقوط گسترده‌ای مواجه شده به طوری که بیش از ۳۵۰ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است. در این سقوط، بیت کوین و اتریوم با سقوطی دو رقمی وحشت را به جان معامله گران انداختند. اصلاح اخیر بازار ارز دیجیتال در حالی صورت می‌گیرد که ترس از سویه جدید ویروس کرونا در بازار جهانی گسترش یافته است. در حالی که بازارهای سهام آمریکا در طول هفته اخیر روندی نزولی داشتند، این روند اکنون به بازار کریپتو وارد شده است. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با ۱۸ درصد کاهش با قیمت ۴۶۰۰۰ دلار معامله می‌شود و…

اکس نوین : بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته با سقوط گسترده‌ای مواجه شده به طوری که بیش از ۳۵۰ میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داده است. در این سقوط، بیت کوین و اتریوم با سقوطی دو رقمی وحشت را به جان معامله گران انداختند.


اصلاح اخیر بازار ارز دیجیتال در حالی صورت می‌گیرد که ترس از سویه جدید ویروس کرونا در بازار جهانی گسترش یافته است. در حالی که بازارهای سهام آمریکا در طول هفته اخیر روندی نزولی داشتند، این روند اکنون به بازار کریپتو وارد شده است.


در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با ۱۸ درصد کاهش با قیمت ۴۶۰۰۰ دلار معامله می‌شود و برای اولین بار در دو ماه گذشته ارزش بازار آن به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافته است. سقوط اخیر قیمت بیت کوین در حالی رخ می‌دهد که اخیرا شاهد کاهش شدید میزان انباشت بیت کوین بوده‌ایم.


علاوه بر این، نشانه‌هایی مبنی بر این سقوط قیمت از فعالیت‌های اخیر صرافی‌ها مشخص بود. ارائه‌دهنده تجزیه‌وتحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای سنتیمنت اخیرا در گزارشی اعلام کرد که میزان ورودی بیت کوین به صرافی‌های ارز دیجیتال به میزان قابل‌توجهی از خروجی‌ها فاصله گرفته و افزایش یافته است و آن را به افزایش نگرانی‌های مرتبط با سویه جدید ویروس کرونا نسبت داد.


در سمت و سوی آلت کوین‌ها نیز بازار به رنگ قرمز درآمده است. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان با کاهش ۱۴ درصدی قیمت به زیر سطح حمایت کلیدی ۴۰۰۰ دلاری سقوط کرد و اکنون در کانال ۳۸۰۰ دلار معامله می‌شود. شایان ذکر است، تمامی ۲۰ آلت کوین برتر بازار بین ۱۳ تا ۲۵ درصد اصلاح شده‌اند.


در این اصلاح قیمت، حتی ترا و پالیگان که هفته گذشته عملکرد خوبی داشتند نیز با کاهشی ۲۰ و ۱۵ درصدی مواجه شده اند. در حالی که بازار آلت کوین‌ها در چند هفته اخیر نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری از خود نشان داده بود، به نظر می‌رسد خرس‌ها اکنون کنترل مطلق بازار را در دست گرفته‌اند.


حال باید ببینیم قیمت‌ها بازخواهد گشت یا شاهد اصلاح قیمت عمیق‌تر خواهیم بود.


منبع coingape


انتهای خبر

0
0