آکادمی هلاکوئی
1400/09/28
08:20
شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین نانسن ۷۵ میلیون دلار سرمایه به رهبری Accel جمع آوری کرد

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن(Nansen)، ۷۵…

پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین نانسن(Nansen)، ۷۵ میلیون دلار از طریق سری سرمایه گذاری B به رهبری شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر Accel جمع آوری کرد. هدف این سرمایه گذاری گسترش حضور جهانی اولی و تسریع در توسعه محصولات نوآورانه برای مشتریان خواهد بود.


پلتفرم بلاک چین مستقر در سنگاپور این خبر را در وب سایت رسمی خود اعلام کرد. به غیر از Accel، سری تامین مالی توسط چندین شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر دیگر از جمله اندریسن هوروویتز(a۱۶z)، GIC، Tiger Global، SCB ۱۰X و غیره حمایت شد.


نانسن اعلام کرد که این سرمایه گذاری به مرحله بعدی رشد و توسعه شرکت کمک می کند. همچنین قصد دارد ویژگی های پلتفرم نوآورانه، ادغام چند زنجیره ای را اضافه کند و در سطح جهانی گسترش یابد.


آخرین سری مالی که نانسن جمع آوری کرد در ژوئن امسال(خرداد ۱۴۰۰) بود. این شرکت خاطرنشان کرد که از آن زمان، چندین پیشرفت را معرفی کرده است. برخی از آنها شامل پشتیبانی گسترده تر از بلاکچین از اتریوم و پالیگان تا زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، فانتوم، آوالانچ، Celo و Ronin می شود.


نانسن همچنین به فضای NFT پیوست و در بیش از ۱۸۰۰۰ مجموعه NFT شرکت کرد. علاوه بر این، این شرکت ۵۵ عضو تیم جدید را در ۲۸ کشور استخدام کرد.


بنیانگذار و مدیر عامل نانسن،Alex Svanevik، اطمینان داد که به دنبال جدیدترین ابتکار، Nansen آماده است تا “محصولی در سطح جهانی برای کشف آخرین روندهای ارزهای دیجیتال و تصمیم گیری آگاهانه تر” به سرمایه گذاران جهانی ارائه دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0