آکادمی هلاکوئی
1400/08/10
18:20
تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ دوشنبه ۱۰ مهر

استلار(XLM) سه ماه است که زیر مقاومت ۰.۴۲…

استلار(XLM) سه ماه است که زیر مقاومت ۰.۴۲ دلاری قرار دارد و پس از چهار تلاش ناکام ، موفق به حرکت به سمت سطوح بالاتر نشده است. با این حال، صعود اخیر آن ، به دنبال شکل گیری یک الگوی سقف دوقلو در حدود ۰.۳۱ دلار ،حاکی از آمادگی استلار برای حرکت بعدی خود است.


بسته شدن قاطع کندلی روزانه در بالای منطقه عرضه ۰.۳۹ دلار الی۰.۴۳ دلار ، خریداران را به بازار بازمیگرداند و عاملی برای رشد قیمت است. در چنین حالتی، قیمت XLM ابتدا پس از افزایش ۱۵ درصدی تا سد مقاومت فوری در ۰.۵۰ دلار، روند صعودی دیگری شروع خواهد کرد.


سایر موانعی که قیمت XLM می تواند در آنها متوقف شود شامل ۰.۵۹ دلار و ۰.۷۱ دلار است. در مجموع ، استلار از قیمت ۰.۴۳ دلاری ، ۶۵ درصد رشد می کند. اما توجه داشته باشد که سرمایه گذاران باید منتظر کندلی قاطع در بالای ۰.۴۳ دلار باشند تا آغاز روند گاوی تایید شود.


screenshot www.fxstreet.com 2021.11.01 18 18 23 300x171 - تحلیل تکنیکال استلار(XLM)؛ دوشنبه 10 مهر

نمودار ۱ روزه جفت ارز XLM/USDT


از سوی دیگر، اگر قیمت XLM نتواند از منطقه عرضه ، ۰.۳۹ دلار تا ۰.۴۳ دلار ،عبور کند، این نشان دهنده ضعف گاوها است. در اینجا، استلار می تواند در حدود کف حمایت ۰.۳۶ دلاری رنج بزند.


تنها با کاهش قیمت به زیر ۰.۳۰ دلار ، روند آن تغییر خواهد کرد و XRP به کف پایین تری میرسد. در چنین شرایطی، استلار می تواند نزدیک به ۲۰٪ کاهش یافته و به ۰.۲۵ دلار برسد، جایی که روند صعودی می تواند از سر گرفته شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0