آکادمی هلاکوئی
1400/01/31
10:40
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ سه شنبه ۳۱ فروردین

اتریوم به تازگی یک روند بهبود کوتاه مدت…

اتریوم به تازگی یک روند بهبود کوتاه مدت بالای سطح ۲۱۰۰ دلار را آغاز کرده است. اتر توانست مقاومت ۲۲۰۰ هزار دلاری را بشکند ولی درست مانند بیت کوین موفق به حفظ این روند نشد.


این ارز در نزدیکی سطوح ۲۲۸۰ دلار و ۲۳۰۰ دلار با افزایش فشار فروش شدیدی روبرو شد. قبل از آغاز روند نزولی، سقف قیمت در نزدیکی تراز ۲۲۸۱ دلار تشکیل شد. در ادامه این روند نزولی، قیمت سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی روند صعودی ۱۹۵۳ دلار به ۲۲۸۱ دلار را شکست.


نمودار اتریوم 7 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ سه شنبه 31 فروردیننمودار اتریوم 7 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ سه شنبه 31 فروردین

در حال حاضر، اتر زیر تراز ۲۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ در حال ترید شدن می باشد. در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD یک خط روند نزولی با مقاومتی نزدیک به تراز ۲۱۸۰ دلار در حال شکل‌گیری می باشد.


یک حمایت فوری در نزدیکی تراز ۲۰۴۰ دلار قرار دارد که به سطح اصلاحی ۷۶.۴٪ فیبوناچی روند صعودی ۱۹۵۳ دلار به ۲۲۸۱ دلار نزدیک می باشد. شکست نزولی زیر سطح ۲۰۴۰ دلار ممکن است راه را برای کاهش بیشتر قیمت هموار کند. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۰۰۰ دلار قرار دارد و زیر این سطح، ممکن است قیمت به سطح ۱۹۲۰ و ۱۹۰۰ دلار هم برسد.


اگر اتریوم بالاتر از سطح حمایتی ۲۰۴۰ و ۲۰۰۰ دلار باقی بماند، می تواند یک روند افزایشی تازه را شروع کند. اولین مقاومت در مسیر صعود این ارز نزدیک به سطح ۲۱۵۰ دلار است.


اولین مقاومت اصلی در حال حاضر در نزدیکی خط روند و تراز ۲۱۶۰ دلار در حال شکل گیری است. شکست قیمت بالاتر از مقاومت خط روند می تواند قیمت را به سمت مقاومت اصلی ۲۲۸۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) سوق دهد. برای بازگشت به یک منطقه مثبت در روزهای آتی، اتر باید بالای سطوح ۲۲۸۰ و ۲۳۰۰ دلار قرار بگیرد.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD کم کم در منطقه نزولی شتاب می گیرد.


RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در حال حاضر زیر سطح ۵۰ است.


حمایت اصلی: ۲۰۴۰ دلار


مقاومت اصلی: ۲۱۶۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0