بورس پرس
1401/03/30
11:55
۲.۱ میلیون اوراق "بزاگرس" از فردا در فرابورس عرضه می شود / شرایط و قیمت

شرایط و قیمت عرضه بیش از ۹۰۰.۹ میلیون اوراق اختیار فروش تبعی نیروگاه زاگرس کوثر توسط سازمان اقتصادی کوثر اعلام شد که از فردا در فرابورس پذیره نویسی می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سازمان اقتصادی کوثر از شرایط و قیمت انتشار بیش از ۹۰۰.۹ میلیون اوراق اختیار فروش تبعی برای نیروگاه زاگرس کوثر خبر داد.


بر این اساس، اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام نیروگاه زاگرس کوثر با هدف تامین مالی برای صرف ۲۰ درصد از مبلغ جمع آوری شده درجهت حمایت از سهامداران خرد از فردا سه شنبه ۳۱ خرداد در فرابورس آغاز می شود.


کل حجم عرضه اوراق با نماد "هبزاگرس ۲۰۴" بالغ بر ۹۰۰ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۹۰۰ سهم و حداقل حجم عرضه روزانه یک میلیون سهم تعیین شده است. زمانبندی اجرای برنامه خرید با سررسید ۴ تیر سال ۱۴۰۲ برای یک تا ۲۰۰ هزار سهم و بدون دامنه نوسان تعیین شده است. همچنین قیمت اعمال اوراق ۶۷۸۲ ریال اعلام شده که توسط کارگزاری بانک دی عرضه می شود.


نیروگاه زاگرس کوثر در سال ۸۹ برای تامین برق سراسری در غرب کشور راه‌اندازی شد و به بهره برداری رسید. این شرکت در سال های اخیر برای احداث نیروگاه هایی با انرژی پاک تلاش کرده که در این راستا می توان به احداث یک نیروگاه خورشیدی اشاره کرد. همچنین این شرکت احداث نیروگاه بیوگاز، پروژه احداث مدیا و توسعه سیکل ترکیبی را در دستور کار دارد.


پیش از این ارزش سهام این شرکت که با نماد "بزاگرس" در سال ۹۷ عرضه اولیه شده بود، تنها در یک سال بیشتر از پنج برابر ارزش اولیه شد. با وجود درآمد ۱.۷ هزار میلیاردی حاصل از فروش تولید و خدمات که نسبت به سال مالی گذشته با رشد قابل توجه روبرو بوده پیش بینی می شود، ارزش این سهم در هفته‌های آتی افزایش یابد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0