آکادمی هلاکوئی
1400/08/04
13:30
صنعت رمزارزها با بزرگترین جریان سرمایه گذاری در تاریخ مواجه شد

بر اساس “Digital Asset Fund Flows Weekly” وبلاگ…

بر اساس “Digital Asset Fund Flows Weekly” وبلاگ Weekly CoinShares ، صنعت ارزهای دیجیتال در این هفته با ورود رکوردشکن ۱.۴۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری مواجه شده است که ۱.۲ میلیارد دلار آن منحصرا از ProShares تامین شده است.


ورودیهای بیت کوین


در هفته گذشته، محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال در مجموع با ۱.۴۶ میلیارد دلار ورودی مواجه شده‌اند که در حال حاضر با برتری قابل توجهی نسبت به هفته‌های گذشته در سال، رکوردی مطلق را به خود اختصاص داده است. مجموع دارایی های تحت مدیریت به ۷۶.۷ میلیارد دلار رسیده است.


2021 10 26 13 39 36 Window - صنعت رمزارزها با بزرگترین جریان سرمایه گذاری در تاریخ مواجه شد

بدیهی است که جریان‌های عظیم ورودی به بازار به لیست شدن و تایید ETF آتی بیت‌کوین که اکثریت ورودی‌های این هفته را به ارمغان می‌آورد، مرتبط است. ProShares یک و دو دهم میلیارد دلار برای بازار ارزهای دیجیتال به ارمغان آورده است.


دومین تامین کننده بزرگ سرمایه در هفته گذشته، گروه ETC بود که ۱۱۱ میلیون دلار به بازار آورد. تنها دو ارائه دهنده جریان خروجی سرمایه را گزارش کردند: CoinShares XBT و ۳iQ در مجموع با ۶۰ میلیون دلار خروجی مواجه شدند. خروجی ها به احتمال زیاد با توزیع مجدد سرمایه توجیه می شوند زیرا محصولات ETF برای سرمایه گذاران راحت تر هستند.


بازار آلتکوین


با محبوبیت بیشتر و بیشتر بیت کوین در بین سرمایه گذاران نهادی، برخی از آلتکوین ها خروجی سرمایه را تجربه می کنند. اتریوم برای سومین هفته متوالی علاقه سازمانی را از دست می دهد و ۱.۴ میلیون دلار از آن خارج شده است.


unnamed file 3 - صنعت رمزارزها با بزرگترین جریان سرمایه گذاری در تاریخ مواجه شد

اگرچه بزرگترین آلتکوین موجود توسط موسسات کنار گذاشته می شود، آلتکوین های دیگری مانند Solana، Cardano و BNB هنوز هم با گردش مالی ۱۵.۲ میلیون دلاری انتخاب محبوبی هستند. در مجموع، آلتکوین ها حدود ۱۵ میلیون دلار به بازار ارزهای دیجیتال وارد می کنند که در مقایسه با ۱.۴۷ میلیارد دلار بیت کوین، تقریبا ارزشی ندارد.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0