بورس پرس
1398/12/12
10:14
"بترانس" فعلا برنامه ای برای عرضه اولیه شرکت های تابعه و تجدید ارزیابی ندارد

ایران ترانسفو از عدم در دستور کار بودن عرضه شرکت های تابعه در بورس و برنامه تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد و با رشد قیمت و صف خرید روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت ایران ترانسفو که به تازگی از تغییر مالکیت ۲۳.۷ درصدی سهامدار عمده از شرکت صنعت و تجارت آداک به مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق خبر داده در خصوص دو موضوع مهم عرضه شرکت ها در بورس و تجدید ارزیابی توضیح داد و با رشد ۵ درصدی قیمت و صف خرید روبرو شد.


براین اساس، "بترانس" بعد از شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر عرضه شرکت ها در بورس و تجدید ارزیابی اعلام کرد: خبرهایی که در خصوص قرار گرفتن شرکت های زیر مجموعه در صف عرضه اولیه بورس منتشر شده کاملا تکذیب می شود. به طوری که فعلا شرکت های تابعه به استثنای شرکت عایق های الکتریکی پارس که قصد عرضه آن در بورس فعلا در دستور کار نیست حتی ثبت در نزد بورس احراز شرایط نشده است.


در سنوات گذشته هم دو شرکت بزرگ زیر مجموعه (ترانسفورماتور توزیع زنگان و ایران ترانسفو ری) به دلیل عدم احراز، سلب ثبت و پذیرش نزد سازمان بورس شدند و همچنین فعلا هیچ برنامه ای برای تجدید ارزیابی دارایی های شرکت که مورد سوال خیلی از سهامداران است، متصور نبوده و اصلا در مباحث اولیه عملیاتی شرکت هم قرار نگرفته است.


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0