رمزارز نیوز
1401/06/30
19:00
کاردانو، الهام‌بخش آلبوم جدید پسر اسنوپ داگ!

یکی از طرفداران معروف دنیای رمزارزها و پسر اسطوره هیپ هاپ، اسنوپ داگ یعنی چمپ مدیسی (Champ Medici)، یک مینی… مطالعه مطلب ...

یکی از طرفداران معروف دنیای رمزارزها و پسر اسطوره هیپ هاپ، اسنوپ داگ یعنی چمپ مدیسی (Champ Medici)، یک مینی آلبوم موسیقی را به کاردانو و پرمخاطب‌ترین پروژه NFT این بلاکچین یعنی Clay Mates اختصاص داده است. این اولین کار این هنرمند جوان از زمان پیوستن رسمی او به تیم Clay Nation در آگوست سال جاری بود.


طبق گزارش‌ها، در این آلبوم سه آهنگی با عنوان Clay Nation Tapes، وی تجربه خود را در مورد رمزارزها با شجاعت و اشتیاق توصیف می‌کند. اولین آهنگ این آلبوم ADA Dreams نام دارد که در آن، این هنرمند در مورد رویاهای خود برای رفاه از سرمایه‌گذاری در کاردانو گفته و به تصاویری از دلار اشاره می‌کند. سپس، تصاویر اسنوپ داگ را نشان می‌دهد که در مورد تغییر جهان به وسیله ارزهای دیجیتال و بلاکچین، صحبت می‌کند. در ادامه، این خواننده رپ عنوان می‌کند که سرمایه خود را نمی‌فروشد، بلکه آن را نگه می‌دارد و به اخبار گوش نمی‌دهد تا برنامه‌هایش را به هم نریزد. این رپر در بخش پایانی آهنگ خود با جاه‌طلبی مشخص خود در مورد NFTها به خرید مجموعه‌های هنری دیجیتال گران ‌قیمت می‌پردازد.


انتشار این آلبوم با اولین سالگرد پروژه Clay Mates که در ۹ سپتامبر بود، مصادف شد. طبق داده‌های ارائه‌شده، بیش از ۴۲۰۰ نفر در طول یک سال گذشته، صاحب آیتم‌هایی از این مجموعه شدند و گردش مالی آن از ۲۵ میلیون ADA فراتر رفت.


انتهای خبر

0
0