رمزارز نیوز
1401/01/17
13:14
احتمال شیرین‌تر شدن رمزارز کیک!

ارز دیجیتال CAKE، توکن صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap)، در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشته است.… مطالعه مطلب ...

ارز دیجیتال CAKE، توکن صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap)، در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشته است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که پس از تبدیل سطح ۶ دلار به یک سطح حمایتی، قیمت این ارز دیجیتال تقریبا ۶۰ درصد افزایش یافته است.


به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، در زمان انتشار این خبر، توکن CAKE در محدوده قیمتی ۹٫۳۳ دلار معامله می‌شود و این رمزارز اکنون مقاومت روانی ۱۰ دلار را پیش روی خود دارد. در این میان، شواهد نشان می‌دهند احتمال غلبه بر مقاومت ۱۰ دلاری توسط توکن CAKE و صعود قیمت این رمزارز تا ۱۱ دلار طی روزهای آینده، بالا است.


cake-could-move-toward-11-in-next-days

نمودار کندل یک روزه CAKE/USDT. در این میان، سطوح اصلاحی فیبوناچی که بر اساس حرکت نزولی CAKE از ۲۰٫۵ دلار به ۵٫۳۱ دلار از ماه نوامبر تا اواسط ماه مارس ترسیم شده‌اند (خطوط زرد رنگ)، ممکن است به عنوان سطوح مقاومتی در مسیر صعود عمل کنند.


شاخص‌های تکنیکال

در نمودار روزانه، شاخص قدرت نسبی (RSI) از ماه اکتبر زیر خط خنثی (۵۰) بود که یک روند نزولی ثابت و قوی را نشان می‌داد. با این حال، در چند هفته گذشته، این شاخص صعودی شده و در زمان انتشار این خبر، روی ۷۵ قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهد که روند نزولی ممکن است به پایان رسیده باشد.


cake-could-move-toward-11-in-next-days

شاخص‌های تکنیکال برای توکن CAKE. در این میان، شاخص حجم تعادلی یا OBV نیز در هفته‌های اخیر افزایش یافته که نشان می‌دهد فشار خرید، پشت رالی اخیر بوده است.


نتیجه‌گیری

وضعیت شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهد که تقاضای قوی‌ای برای توکن CAKE وجود دارد و در روزهای آینده، شاهد تغییر روند این ارز دیجیتال خواهیم بود. در واقع، بر اساس پرایش اکشن این رمزارز، حرکت به سمت هدف ۱۱٫۱ دلاری می‌تواند طی چند روز آینده تحقق یابد.


انتهای خبر

0
0